IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Keep of Kalessin Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2006 12:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Soulseek maar eem aangeslingerd


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2006 12:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2006 12:11 schreef jbassist het volgende:
Soulseek maar eem aangeslingerd

Woei! Iets gevonden? Ik heb wat torrent trackers afgesnuffeld en helaas nul op het rekest maar goed, het was dan ook gisteravond

Clip van Into the Fire: niet goedgekeurd door band en label maar toch op de Noorse TV gekomen

http://www.youtube.com/watch?v=qIbOJc8alFg&mode=related&search=


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2006 12:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

hij is al binnen
Armada dan.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2006 12:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2006 12:33 schreef jbassist het volgende:
hij is al binnen
Armada dan.

Ohhhh, ik dacht dat je voor een video van dat optreden ging!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-09-2006 12:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2006 12:33 schreef jbassist het volgende:
hij is al binnen
Armada dan.
Haaaaaaaaarrrrrrrrdddd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2006 16:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Luister hem nu


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2006 16:04 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Tyfus wat vet.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-09-2006 17:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat zei ik toch! Produktioneel vind ik het ook enorm vet. Alles klopt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2006 18:16 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht


Wat is dat stukje op 2.33 van Crown of kings toch ontzettend mooi


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-09-2006 19:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 18:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Klinkt wel lachen, jammer dat er 'wat' nuance verloren gaat door de kwaliteit. Ik kan niet echt onderscheiden of dat Monolithic ook meedoet op de nummers van KoK.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 03-09-2006 19:01 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht

Ik vind het refrein van The Wealth of Darkness ontzettend mooi. De rest van het album beukt er natuurlijk ook heerlijk in!


Groeit op voor galg en rad.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-09-2006 21:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

KEEP OF KALESSIN Drummer 'Rips It Up' At TRONDHEIM JAZZFESTIVAL: Audio Available - Sep. 3, 2006

An MP3 of KEEP OF KALESSIN drummer Vyl "rippin' it up" during the band's appearance at the the Trondheim Jazzfestival on Friday, September 1 has been made available for download at this location http://www.keepofkalessin.no/mp3/vylsolo_jazzfest.mp3 . KEEP OF KALESSIN performed a one-time, unique show together with the duo MONOLITHIC in what was described as "a concert where extreme metal meets jazz at an insanely high tempo."

Commented KEEP OF KALESSIN's Obsidian C.: "First we thought about showing the jazz audience that we are capable of playing much more than extreme metal, but after having it up for discussion we came to conclude that if we're really going to blow their mind we'll have to do what we do best — and that's doing everything ten times faster than normal!"

KEEP OF KALESSIN's latest album, "Armada", entered the Norwegian national album chart at position No. 20 upon its release earlier in the year. The CD is the group's first with vocalist Thebon, who made his live debut with the band during their live shows in 2005, including the Eastern European tour with EXODUS and HYPOCRISY in December.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-09-2006 21:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-09-2006 0:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

joh, het hele optreden heb ik gepost..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-09-2006 12:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-09-2006 22:17 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ze zijn zoooooo goed!!



Bla


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-09-2006 22:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 12:33 schreef ZelThoR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FMinLvIktQU&mode=related&search=

filmpje van de bewuste drumsolo

En dit is cool, omdat...... ?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-09-2006 22:25 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Nog twee weken zeker? Yeah!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-09-2006 22:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:19 schreef M. het volgende:
En dit is cool, omdat...... ?
Heb ik dat gezegd, dan? Het was relevant, dat vond ik wel weer even genoeg. Anders had ik er wel VETTTETETSAFKSAFDL@!@! bijgezet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-09-2006 22:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:42 schreef ZelThoR het volgende:
Heb ik dat gezegd, dan?

Jij niet, maar ik meende dat andere mensen het wel OMFGLOLSXEKEKEKEKE vonden.


Of anders, uit het engelse stukje kwam dat dan een beetje naar voren, dat je dat zou moeten vinden. Maar het is natuurlijk een drumsolo van likmevestje, al helemaaaaaal als je het in de context van jazz gaat plaatsen.

Soms vind ik metal-randverschijnselen en metalheads zo suf. Dit is één van die momenten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-09-2006 22:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:44 schreef M. het volgende:
Jij niet, maar ik meende dat andere mensen het wel OMFGLOLSXEKEKEKEKE vonden.



Nee, ik vond het gehele optreden "wel lachen" klinken. Maar die drumsolo is niet echt een solo, maar losse stukjes hakwerk en volgens onze drummer ook nog stukjes die al in de nummers zitten.
quote:
Of anders, uit het engelse stukje kwam dat dan een beetje naar voren, dat je dat zou moeten vinden. Maar het is natuurlijk een drumsolo van likmevestje, al helemaaaaaal als je het in de context van jazz gaat plaatsen.

Jizza.
quote:
Soms vind ik metal-randverschijnselen en metalheads zo suf. Dit is één van die momenten.

Hehe, nou ja, live and let live. Ik maak me er niet druk om, dan kun je bezig blijven.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-09-2006 22:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:50 schreef ZelThoR het volgende:


Nee, ik vond het gehele optreden "wel lachen" klinken. Maar die drumsolo is niet echt een solo, maar losse stukjes hakwerk en volgens onze drummer ook nog stukjes die al in de nummers zitten.

Hij speelt ook het begin van Painkiller. ARGH

quote:
Hehe, nou ja, live and let live. Ik maak me er niet druk om, dan kun je bezig blijven.

&^%^&%*FAUÊg^*&^*%12368ter

I&TYi


*8a8s9ugyd


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-09-2006 22:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:52 schreef M. het volgende:
Hij speelt ook het begin van Painkiller. ARGH

Oh tering! Dat is wel onvergefelijk!

quote:
&^%^&%*FAUÊg^*&^*%12368ter

I&TYi


*8a8s9ugyd
Vervelend, he? Aan je oude zelf herinnerd worden door het zien van andere metalheads?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-09-2006 23:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:44 schreef M. het volgende:
Jij niet, maar ik meende dat andere mensen het wel OMFGLOLSXEKEKEKEKE vonden.


Of anders, uit het engelse stukje kwam dat dan een beetje naar voren, dat je dat zou moeten vinden. Maar het is natuurlijk een drumsolo van likmevestje, al helemaaaaaal als je het in de context van jazz gaat plaatsen.

Soms vind ik metal-randverschijnselen en metalheads zo suf. Dit is één van die momenten.


je zou de rest van het optreden eens moeten horen (buiten de eigen nrs) en dan een volledig oordeel moeten scheppen.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-09-2006 23:07]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2006 0:14 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik heb Armada ook aangeschaft en ben er echt ontzettend gelukkig mee. Luister niet zoveel metal maar ALS ik dan wat koop moet het ook goed zijn en dit is echt een intens mooi muziekje!
Zijn hun andere albums ook zo goed??


~ By the fallen one I shall arise ~


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen