![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Frost is ongeveer tegelijkertijd met Atilla weggegaan bij KOK. Volgens mij wegens te grote afstand van woonplaatsen als ik me niet vergis. Ik heb net Armada geprobeerd en ik moet zeggen dat ik vreselijk onder de indruk ben, een nominatie voor het beste album van 2006 als je het mij vraagt. Ook de zang vind ik toch wel een hele verbetering ookal is het ff wennen, hoewel ik Armada nauwelijks vergelijkbaar vind met Reclaim. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Vooral qua gitaarwerk een erg goede plaat, dat Armada. Qua zang helaas dan weer een beetje standaard. Maar 't heeft wel wat, zeker ![]() |
|
NONDEPIETJES! jaarlijstmateriaal ![]() wat een subtiele variatie! wat een speeltechnische quality ![]() signature ![]() |
|
frisse muziek, in een saaie periode. De zang, ja de zang is niet per definitie passend voor een stijl als deze, MAAR ik kan er mee leven. Hij klinkt wel moe, als of ze lang bezig geweest zijn met opnemen. Suck my piss ![]() |
|
Armada groeit echt naarmate ik hem vaker draai. Ik vind 'm beter dan Reclaim en Agnen, eigenlijk misschien wel het mooiste wat ik überhaupt in jaren gehoord heb. Ook live maken ze het helemaal waar, ik heb ze laatst in Osnabrück gezien met Carpathian Forest en ze speelden zo strak, zo goed. Ook de zang is live sterk. Ik heb er in elk geval enorm van genoten en was er dagen helemaal van onder de indruk. Echt zo van: Wow dat ik dit heb mogen zien en meemaken... Dat heb ik niet vaak meer na een concert. Ze waren geen headliner en de entree was maar een tientje... Ze hadden elk 3 consumptiebonnen en liepen biertjes en sigaretjes te bietsen in de zaal. Moesten zelf een paar duizend Euro bijleggen om überhaupt op toer te kunnen... Ik twijfel en niet aan dat dit gaat veranderen! We kunnen alleen maar hopen dat ze weer gaan toeren en ook NL aandoen. Op de Myspace van KoK staat een video waarin de gitaar en bassdrum 1110 BPM halen! Dat is een extreem snelle 18,5/sec... In augustus spelen ze met o.a. Satyricon op het Hole In The Sky festival te Bergen, Noorwegen. Needless to say, m'n ticket ligt al klaar... ![]() Bla ![]() |
|
Ben er ook bij in Bergen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Net ook even die clip bekeken... De tering ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
1110? Godverdomme zeg! Ik ga dat album telkens vetter vinden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: in het forum extreme fratsen is dat net wel onderuit gehaalt door Ethereal: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1866384/12 ![]() |
|
ach, who gives a fuck! Ze heerschen en zijn hun instrument meer dan meester! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Heb 2 weken geleden Through times of war aangeschaft. Meesterlijke plaat. Ga het meer recentere werk ook maar eens checken. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
Oeh, ZelThoR, klinkt idd wel heel erg lekker ja!! Kzit net hun http://www.myspace.com/keepofkalessin te checken. Maar gvd waar doet me die stem toch aan denken argh. Vette shit iig!! ![]() [edit]gvd wat een strot ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2006 21:01] ![]() |
|
Misschien ken je Thebon van zijn andere bands alhoewel die niet erg bekend zijn: Twinsoul, Powdr & Subliritum. Ik vind zijn zang echt te gek ondanks dat sommige anderen het niet bij KoK vinden passen. Bla ![]() |
|
Nee dat niet, ken ik ook niet ![]() En idd, megavette stem ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2006 22:20] ![]() |
|
O ja duh! Dit bedoel ik!! http://www.myspace.com/7thnemesis (kende alleen Phoenix Resurrection, heerschnr ![]() Maar fuck, ben nu al aan KoK's myspace verslaafd. Binnenkort ff cdtje bestellen hehe ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2006 23:19] ![]() |
|
quote: Ik dacht dat deze kerels gestopt waren. Puike split destijds... ![]() |
|
quote:O die ken ik nie! Wist ook niet van dat kappen. Maar volgens bio idd weer compleet. Check topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1769736/1#r2195510 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2006 23:23] ![]() |
|
FRNK krijgt smaak ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
haha ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.keepofkalessin.no/news.shtml quote: Best gaaf om die thema's zo terug te horen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Tjonge, die nieuwe plaat luister ik nu al weken aan een stuk. Met Armada is KoK definitef doorgestoten naar de elite. Wat mij betreft plaats ik Armada naast de gangbare klassiekers in het genre. Wat een plaat, wat een plaat, ... ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Same here ![]() ![]() Geniaal gewoon ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Nog een webstore die die cd op voorraad heeft? Bol.com > 4-6 weken levertijd pf. DUURT LANG :S ![]() |
|
displeased heeft hem ook wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |