![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
interessant ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: nee, ben ik het niet mee eens. ik weet het, smaken verschillen, en het nummer verschilt ook wel qua stijl ietwat van de andere nummers (alhoewel "Oblitorator" natuurlijk ook niet origineel geschreven is voor deze release) maar dan nog vind ik het absoluut geen minder nummer. die vette intro met dat groovende (!) stukkie er achter, tja. ik vind het gewoon vet. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
O. ![]() |
|
Na enkele malen te hebben geluisterd, kom ik tot de conclusie dat ik me erger aan de zang. ![]() |
|
wtf, Atilla op zijn best! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
heiligschennis! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
quote: Ik kan me dat wel een beetje voorstellen. Geef mij maar de vocalen van de eerste twee platen. ![]() |
|
Er schijnt een nieuwe vette plaat aan te komen, zo lees ik in het Satyricon topic. Ligt het nieuwe materiaal een beetje in het verlengde van "Reclaim" (dat al ietwat afweek van het oudere materiaal) of maken de heren een nieuwe koerswijziging? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Check maar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
LOL, een trailer voor een album. Dat had ik nog niet gezien in de black metal ![]() Dat Tabu records is zich behoorlijk aan het profileren. The Deviant heeft het debuut ook bij ze uitgebracht en dat is tot nu toe met afstand mijn favoriet in 2006. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Maar wél de cheesy clip! (En weer niet het bijbehorende budget...) quote:The Deviant? Klinkt als? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ja, die clip zullen we maar gewoon vergeten verder.... ![]() quote: Whoa, ken je nog niet? Vette aanrader... Zeer grimmige doch zeer moderne death metal met werkelijk een heerrrrlijke sound, veel variatie en een zwart randje (onder meer door de zang van Dolgar van Gehenna). http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2078813 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Ach ja, welke grote band heeft geen dingen gedaan die we of ze liever vergeten? quote: Ik had de recensie net opgezocht, ja, klinkt interessant. De zang van Gehenna vind ik in ieder geval ook goed te pruimen. Eens kijken of ik hem ergens weg kan trekken. Blood Red Throne past ook in de fijne moderne death metal straat, waarschijnlijk wel een stuk minder zwart (black) dan the Deviant, wat ik zo uit de vergelijkingen lees. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat ligt inderdaad wel een beetje in het straatje ja! Ik vind BRT wat meer "zoep'n en brekk'n"-muziek dan The Deviant. YMMV. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: BRT is zeker "zoepen, brekken en angaon", ja! En neuriën, maar dat kan aan mij liggen. Ik snap alleen de mileage niet, in deze context. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Het wordt tijd dat dat label eens wat aan z'n website gaat doen. Want die is echt om te huilen. Over bands als The Deviant en Keep of Kalessin is bijna geen info te vinden en al helemaal geen sound files ofzo. Zeer slechte promotie van zo'n veelbelovend label. Maar ja, aan de andere kant red een Season of mist zich ook goed zonder promotie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: En van de FP: http://www.keepofkalessin.no/mp3/Armada/blackuncharted.mp3 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zeer vet nummer. Tering, wat ben ik nu benieuwd ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ja dat wel, maar waarom hebben ze nou niet een betere zanger, alle stukjes die ik op de site etc heb gelezen prezen de beste man omdat hij het allemaal zo enorm goed deed. Ik vind het er totaal niet bij passen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik hink nog op twee gedachten. Die schreeuw vind ik inderdaad niet erg goed erbij passen (een soort hardcore zang, ook qua dictie, niet mooi/passend inderdaad) maar die clean vocals zijn erg goed IMO... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik hou nu eenmaal niet van hardcore-geschreeuw en die clean-zang vind ik erg kaas, maargoed die knakker moet Atilla doen vergeten en dat is niet makkelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
de black metal screams die af en toe opduiken zijn wel van een zeer hoog niveau anders.. jammer dat 't niet constant wordt gebruikt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Maar kaas is lekker. ![]() |
|
Het stuk dat na het spaanse stuk komt, is echt verslavend (ondanks de vreemde overgang er naar toe) !! Geniaal zoals we KoK al kennen, van reclaim bijvoorbeeld. Het is wel vaker dat een nummer halverwege pas echt op gang komt. nu hopen dat ik ooit nog eens aan het album through times of war kan komen. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |