![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Het bonusnummer is tof. Gewoon in een minuut en achtenveertig seconden, waar ze normaal vijf minuten plus voor nodig hebben, werkt veel beter voor mij. ![]() |
|
Ik heb hier twee bonusnummers. Allebei kort en hard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik had het over de laatste maar die eerste ook goed. ![]() |
|
Het is clean, ja. De vergelijking met Ensiferum hoor ik echt niet, gelukkig niet. Ik zou het eerder gaan vergelijken met progressievere acts. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Niet qua muziek zelf, maar die hebben vaak vergelijkbaar klinkende koren die, althans in mijn oren, op het randje van vals balanceren. ![]() |
|
Wel jammer dat die gast z'n eigen band heeft verneukt door z'n vocalist te ontslaan. Nieuwe album was daardoor onprettig. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 03-06-2023 10:12] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Yep, daar is het fout gegaan. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |