|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
thanx besteld |
|
Ik heb nu de CD armada een paar weken in huis maar het is echt een super album |
|
Dat dit het album is dat mijn interesse voor Black Metal heeft aangewakkerd, zegt genoeg.... Normaal luister ik nauwelijks naar deze stroming, maar Armada is een kanshebber voor cd van het jaar! |
|
jezus, wat een lofuitingen allemaal. ben ik de enige die hem gewoon vind tegenvallen? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ik ken alleen Armada en vind er ook weinig aan. Doet me denken aan een kruising van Dimmu Borgir met 'n beetje Borknagar en wat thrash en heavy metal invloeden. Totaal niet boeiend iig. |
|
Ik vind KoK niet echt klinken als Dimmu, KoK heeft toch een stuk droger geluid en is daarbij ook veel minder bombastisch en orchestraal. |
|
Ik zie die vergelijkingen met Dimmu en Borknagar ook helemaal niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: heb hem ook geluisterd maar vond er ook niet zoveel aan... maargoed ben ook niet echt een black metal fan. |
|
quote:Dan zal ik maar eens wat beter luisteren als je dit beweert Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haha idd, belachelijke vergelijking... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
+1 Vind het totaal geen raakvlakken hebben met wat ik tot nu toe ken! Maar ieders gehoor is specifiek op zijn/haar eigen manier! Ik hoor het er iig niet in! Blijf nog steeds bij mn laatste oordeel! |
|
Beetje Mayhem af en toe misschien, maar verder heeft KoK een behoorlijk unieke sound. Binnenkort een interview te lezen op de FP trouwens Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb Armada vandaag gekocht, en een paar nummers half kunnen luisteren tijdens de WarBQ. Morgen maar eens goed voor gaan zitten Bruce Banner |
|
|
|
welcome to the next hype? wel verdiend, dat zeer zeker.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-06-2006 2:10] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Que? Bruce Banner |
|
quote: Ja, jij aan de BM enzo |
|
quote: Mag dat niet van je? hehehe Bruce Banner |
|
Tuurlijk wel, dacht alleen dat je er niet zo'n fan van was hehe |
|
Dat valt dus reuze mee. Ik zuig niet de hele dag aan power/vikingmetal-negerpiemels, weet je Bruce Banner |
|
het komt gewoon door het artwork, geef het maar toe... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bollocks. Wanneer ik elke cd met een gave hoes zou kopen, zou ik ten eerste een vermogen kwijt zijn, en ten tweede gigantisch veel kutherrie in mijn bezit hebben. Bruce Banner |
|
haha ik dacht... het is wel een 'battle metal' achtige hoes... dus vandaar.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nein Binnenkort een toelichting op mijn bevindingen Bruce Banner |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |