|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat komt dan vast omdat je geen smaak hebt aangaande hoezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat is en ander verhaal Zet de cd -nu- aan Bruce Banner |
|
quote: Pas op he, het eerste nummer gaat over het slachten van elfjes Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En ik maar denken dat dit het Keep of Kalessin topic is, in plaats van het Keep of kaLAINown topic Bruce Banner |
|
quote:Zeg nou zelf, wat is leuker? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Goed punt . Dit bevalt overigens erg goed (de muziek dus, niet het gepwned worden ) Bruce Banner |
|
Damn, wat heerscht deze cd Bruce Banner |
|
Weet iemand of "Skygget Av Sorg", de demo van KoK uit '97 wat is? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Uit '97 ja, ik heb de originele demo. Gave demo [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-07-2006 13:48] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"10 euro"-gaaf of "for free"-gaaf? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
10 euro gaaf ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga zo even die laatste scoren. Die vind ik gaaf. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die laatste is heel gaaf ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Armada beukt er wel lekker in om ja, leuke plaat. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tof interview mien jong Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaaf interview inderdaad. Ik begin het nieuwe album nu ook echt te waarderen. Vandaag heb ik hem een aantal keren geluisterd na hem eerst te hebben afgedaan als aanzienlijk minder dan Reclaim. Nummers als Crown of Kings, The Black Uncharted en Into the Fire kunnen zich toch wel meten met de beste stukken van Reclaim |
|
Idd, dat had ik ook. Hoewel ik de tracks van Reclaim toch nog steeds iets beter vind. (- het titelnummer) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-09-2006 23:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Armada is meer heersende epischheid dan geniale black metal zoals op Reclaim, wat mij betreft twee verschillenden soorten muziek voor verschillende momenten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Precies, maar als je een vervolg op Reclaim verwacht is dat lastig te behapstukken . Normaal hou ik echt niet van BM wat in deze hoek ligt, maar dit is gewoon te goed gedaan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, ja, dat is zeker zo. Maar een vervolg op Reclaim maken is ook lastig te behapstukken quote:Je bedoelt de hoek waarin Armada zich bevindt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
shit! gemist! http://www.jazzfest.no/page.php?docDir=hhyutonapgqijxtldqovoempuyhtfmmdagojkecuwwdqveilqbzeuvafbxngycbknqxjypjapukbqcec quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |