![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Vooral de mini Reclaim, die zit er net voor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Inderdaad, alle KoK platen zijn wel gaaf. Through Times Of War is ook vet ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ok tnx, ik zal eens gaan luisteren. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Ik ben zo stom geweest om na Satyricon, m'n net gekochte cd van KoK te laten liggen op het station. Echt stom van me. Gelegenheids satanist ![]() |
|
Nieuw album Kolossus komt eraan ![]() http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.showvids&friendID=101323589&n=101323589&MyToken=508386ab-c43e-4f7d-903d-f44d90db4631 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Heb het album in oktober al gehoord in de tourbus....dit gaat een KNALLER worden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hij wel ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat je dat nog weet zeg. ![]() ![]() |
|
quote:Hehe, ben best veel nuchter geweest tijdens die tour ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-12-2007 14:07] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Waar slaat het op dat je op de site van KoK nu een abbonement van een half jaar voor 10$ per maand moet betalen om nieuwe updates over het album te krijgen? ok, erbij zit het downloaden van oude albums en dat vind ik wel redelijk voor dit bedrag, maar kom op, zoiets hoort toch eerder bij een sell out als justin timberlake dan bij KoK? Ze mogen best wel een nieuw nummertje posten voor de fans die geen zin hebben om 60$ te gaan betalen ![]() ![]() |
|
quote: Haha tering ![]() ![]() |
|
http://www.keepofkalessin.no/ Er staat een Teaser video op de site aangaande Kolossus, het nieuwe album ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Prachtig! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Er staat een nieuwe track van Kolossus op myspace. Gave space pagina trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nieuwe track online en geen belangstelling? pah! Ik moet er nog een mening over vormen trouwens, ben erg benieuwd naar het concept van de plaat trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Vind het erg gaaf klinken, die nieuwe plaat gaat een knaller worden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hm dit nummer heeft op het eerste gehoor wat meer tradionele metal- trekjes af en toe, vooral tijdens het refrein en natuurlijk de solo. Maar weer erg gaaf zeg! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wordt weer een gave plaat, ja. ![]() ![]() |
|
Ja leuk nieuw nummer, maar weinig verandering zo op het eerste gehoor. We wachten af. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Von Beukenstein! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Torrent gevonden, wss promo, maar klinkt lekker... Vind ik ook niet ![]() |
|
oe, effe opzoeken ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ik weet niet of linken hier mogen, flikker ik even een sendspace erop........... Vind ik ook niet ![]() |
|
nope, maar je mag me wel mailen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |