![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind het maar een stom nummer eigenlijk. Maarja, wel weer leuk dat ze een ronde verder zijn. ![]() |
|
+1. =) ![]() |
|
quote: Daar is niets verstandigs of onverstandigs aan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik vind het eigenlijk wel een aardig nummer moet ik zeggen. Heb het nu twee keer gehoord en volgens mij kan het nog wel groeien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Klinkt meer alsof een metalcore band seks heeft gehad met Luca Turilli en dat dit het resultaat is. An sich klinkt ie nog wel te doen (al is het refrein wel te, tja Turilli), maar het staat echt ver van wat KoK tot nu toe heeft, afgezien van een paar korte riedeltjes her en der. ![]() |
|
Da's een best kutnummer, maar mochten ze in de finale komen dan ga ik natuurlijk wel op ze stemmen. Heb het met Lordi toen ook uitermate vermakelijk gevonden allemaal. Lijkt me nu ook mooi. Metalheads boos, popliefhebbers boos, Songfestival-nichten boos, fantastisch lijkt me dat ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Uiteraard, ik steunde Lordi destijds om dezelfde reden. Altijd leuk om deel te nemen aan een goede grap ![]() ![]() |
|
Laten we niet vergeten dat van alle songfestivalkandidaten Lordi destijds het meest degelijke/effectieve liedje sinds jaren had. ![]() Wat betreft het songfestival-nummer van Keep Of Kalessin: beetje rechtlijnig, saaie refreinen en het meezingmomentje na de gitaarsolo is ronduit flauw... maar hee, Obsidian C heeft wel goed in de gaten wat wel en niet werkt bij een gelegenheid als het songfestival. Verder sluit ik me wel bij de kritiek aan: vergeleken met de rest van het KOK-oeuvre is dit een heel mager liedje. ![]() |
|
hoewel ik het ook een waardeloos zuignummer vind (grant.. me... the power... ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: Ik hoop niet dat je tekst zelf afkraakt, KoK heeft véél meer van dat soort karigheid ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Want? Als ze het goed doen tijdens ESC '10 dan is je shirt opeens lelijk geworden? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Kolossus staat er idd vol mee ![]() ![]() |
|
Keep of Kalessin verschuift steeds verder van hun blackmetalroots naar een episch, majestueus geluid, of je dat nu toejuicht of niet. In die lijn vind ik het niet zo raar dat ze nu opeens met dit nummer op het Eurovisie Songfestival staan, al had ik toch stiekem gehoopt op een lekkere blastbeat of versnelling op het einde. Ik vind het een nummer dat past bij de ontwikkeling van Keep of Kalessin. En ik vind het ook helemaal niet zo'n verkeerd nummer, sowieso niet voor het Eurovisie Songfestival. Ietwat te 'gemakkelijk' weliswaar, maar je zorgt er zo wel voor dat jouw nummer beter wordt onthouden. Ben erg benieuwd hoe ver ze ermee komen! ![]() |
|
quote: nee, vooral hoe het gezongen wordt.. niet mijn ding.. Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: OK. Wel begrijpelijk. Ik ga pas eindoordelen als ik het hele album heb gehoord. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Shine, shine, Shiiiiiiiiine! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
slimme zet en amusant! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
Metal in een mainstream jasje klinkt, op een paar uitzonderingen na, gewoon kut. ![]() |
|
Ze hadden zoals Dream Evil moeten doen en de 2005 winnaar moeten coveren Kan overigens aan mij liggen, maar ik herken ook gewoon bepaalde dingen in het KoK nummer terug hierheen. Opbouw, de catchyness. ![]() |
|
Keep Of Kalessin is gisteravond in de Noorse finale als derde geëindigd: geen plek op het Eurovisie Songfestival dus. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Covers zijn niet toegestaan. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Op 14 mei verschijnt het nieuwe album, Reptilian. Tijdens het concert van Keep of Kalessin in de Baroeg (op 10 april) werd alvast één nummer gespeeld van Reptilian, namelijk track 3: Judgement. Dit nummer vond ikzelf relatief thrashy klinken ![]() Vreemd genoeg staat op de site van het platenlabel van KoK, Nuclear Blast, nu al een review van het album ![]() ![]() |
|
quote: Bah! Thrashriffs! ![]() *streept van lijstje af* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |