|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ONTOPIC!! spelfout weggehaald... |
|
Hm, het begint al om 18.00 uur. Dat wordt vroeg vertrekken dus... |
|
quote: Fuck, dat wist ik nog niet. Betekent overigens dat ik de eerste paar uurtjes best wat biertjes kan drinken spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik lekker de hele avond. Ik hoef eens een keer niet te rijden. |
|
word een mooi feeske [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-10-2004 19:19] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ach.Beetje rustig aandoen en zo'n hele avond op een stuk of 6 biertjes teren vind ik ook niet echt een straf hoor. Kan ermee leven. Heb er overigens best zin in! spelfout weggehaald... |
|
quote: Anders ik wel!!! En misschien leer ik nog wel wat nieuwe ZM'ertjes kennen. |
|
quote: Vast wel. Ze lopen er met bulten rond deze keer. Jou zal ik vast wel herkennen denk ik,dus--> spelfout weggehaald... |
|
quote: ha goedkoop in prijs alleen he, niet in kwaliteit... we hoeven er iig geen prijsvraag voor uit te schrijven |
|
quote: Oh ja? Waar ken je mij dan van? Ik heb jou geloof ik wel eens in een fototopic gezien, maar andersom....? |
|
quote: Euhh, volgens mij uit hetzelfde fototopic Jij hebt toch rood haar?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja, dat klopt. Ben ik toch bekender dan ik dacht. Nou, dan zal het wel goed komen. |
|
quote: Vast wel. Tot zaterdag dan maar spelfout weggehaald... |
|
ja, fuck die bands, ik kom voor de zm'ers. No meat is sweater |
|
quote: Ja, die bands kunnen net zo goed wegblijven... spelfout weggehaald... |
|
kut 18.00 uur al beginnen .. |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wat doet iedereen aan?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik gok dat het merendeel van de mensen kleding gaat dragen deze avond hehehe spelfout weggehaald... |
|
Badjas oke? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Misschien komen wij ook nog even kijken. Is toch om de hoek zowat. Iets van 17 km van mijn huis On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 17 km, en dan nog misschien?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Als we zin hebben On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik denk dat ik maar eens origineel ga doen , door zaterdag m'n Nasum shirt aan te doen. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |