|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, wat ongelofelijk duur voor deze lineup! |
|
Nog paar een paar weekjes en dan is het zover! meer info via: http://deathfest.shadowsofdisgust.com http://www.iduna.nu None of us are saints - Albert Fish |
|
Nasum, was de enige "grotere" band. None of us are saints - Albert Fish |
|
Wel bekendere namen, bij het NL publiek dan. |
|
Wat grafdelver zegt. ongelofelijk DUUR voor deze bands. Fuck the world and fuck you |
|
edit: laat maar ik lees niet goed [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 04-10-2005 22:02] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hier ben ik wsl wel van de partij.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Cardinal is uitelkaar en heeft dus afgezegd. [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 08-10-2005 7:43] None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Interessant. spelfout weggehaald... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 08-10-2005 7:43] None of us are saints - Albert Fish |
|
Door een communicatiefoutje van mijn kant, kan Sinister bij nader inzien helaas niet... vervanging wordt nog gezocht. None of us are saints - Albert Fish |
|
DEVIOUS is de vervanger van Cardinal dat uitelkaar ligt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: 20 euro voor 12 bands? Valt best mee. En ik zie nog best een paar interessante namen ook. |
|
KICK! |
|
Ik denk dat het minder druk wordt dan vorig jaar. |
|
And that is why? |
|
Deathwish heeft gelijk. Maar ja, dat vereist ook niet echt een helderziende. |
|
Ben benieuwd hoe het was, zal eigenlijk gaan maar kon op het laatste moment toch niet, tja die exe he nee hoor (voor het geval dat tie het ziet) |
|
het was bruut, bruut en nog eens bruut... None of us are saints - Albert Fish |
|
shit! helemaal vergeten! vorig jaar was t super! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Niks gemist geloof ik. Zie verhaaltje op FP. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee niks gemist want ik was er ook niet Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Geweldige sfeer, gezellig druk en Severe Torture liet natuurlijk even zien waarom ze headliner waren. "De dijken breken eerder door dan MassMurder" Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: spelfout weggehaald... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |