|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
bel dr voor de zekerheid wel even heen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Iceman ook aanwezig. Geluid doen bij Monolith. |
|
Euh... lijstje??Want ik geloof zolangzamerhand dat heel ZM naar Drachten trekt dit weekend..... Dusss... Varanus Hell_Awaits spelfout weggehaald... |
|
Varanus Hell_Awaits BARABAS Innerlogicmarty Necrobert Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Varanus Hell_Awaits BARABAS Innerlogicmarty Necrobert Violent God |
|
Varanus Hell_Awaits BARABAS Innerlogicmarty Necrobert Violent God Ice man Orion Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Orion, hest su mail.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hest mail trug seun Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Varanus Hell_Awaits BARABAS Innerlogicmarty Necrobert Violent God Ice man Orion thrash |
|
quote:Niet de Lul dus. ik kan niet. dus eigenlijk wel de lul... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Varanus Hell_Awaits BARABAS Innerlogicmarty Necrobert Violent God Ice man Orion thrash Jenje SheRa Shaggy |
|
Varanus Hell_Awaits BARABAS Innerlogicmarty Necrobert Violent God Ice man Orion thrash Jenje SheRa Shaggy Ghoulliette Arson DMTR |
|
Damn wat een lijst spelfout weggehaald... |
|
Als dat alles is vind ik het best ... concerten zijn best gaaf, maar al die mensen .. brr |
|
wat moet ik daar None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: we houden ook van jou None of us are saints - Albert Fish |
|
hmmmmm ....klein kansje dat ik daar ook rond zal huppelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Heerschen voornamelijk |
|
.. in een uberlelijk shirt waarschijnlijk |
|
fuck die had ik moeten bestellen... haha zijn ubercool, Vooral de hoodies ook |
|
Goh, het lijkt erop dat ik serieus eens veel ZM ers ga tegenkomen spelfout weggehaald... |
|
quote:je krijgt ze niet eens .. ppfffffff |
|
Needankje. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: tja... gelukkig zijn ze very goedkoop |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |