|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
hehehe h.e.e.r.s.c.h. |
|
quote:haha kijken wie het het langste volhoudt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:oh ja klopt ja ... nha ja ff goed bunkeren van te voren |
|
quote:Als Nasum speelt, hou ik het prima vol. |
|
quote: Big Tasty's Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
misschien kunnen we de bassist van Nasum vragen of hij wat spuug met ons wil lenen |
|
quote: bah... spelfout weggehaald... |
|
quote: IDD gadver |
|
ik ben er pas rond 21:00 uur |
|
quote: Beetje zin in Martin? Gisteren heb je een verrot gave avond gemist. Laat je vanmiddag de foto's wel effe zien. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb er zeer zeker zin in, is alweer veel te lang geleden dat ik ergens naar een optreden ben geweest!! Maar eerst ff mijn laatste bij de post doorbrengen grrrrrrrrrrr, ik had gister wel graag mee gewild maar maar de bruine kon het niet trekkengrrrrrrrr |
|
quote: Ha vind je het nu al bah, dan moet je eens wachten tot vanavond, dan vind je het pas bah!! zin in Vanavond!! |
|
quote: Wat lees ik nu?? Wil je neger je niet meer trekken?? spelfout weggehaald... |
|
quote: We wachten af. Heb er ook gigantisch zin in spelfout weggehaald... |
|
quote: HAHAHAHA *LOL* |
|
quote: yuh wel waar maar, NASUM he.. Suck my piss |
|
NASUM!!!! en yours truly |
|
geen voor mij..naja ben er wel iig. Tot cola Suck my piss |
|
quote: Muah,moet ook rijden dus alleen de eerste uurtjes een paar spelfout weggehaald... |
|
ik ben ongeduldig!!!!!!!! |
|
quote: Dan ga je toch vast die kant op? Zitten zat kroegen in Drachten hoor. spelfout weggehaald... |
|
ik rij mee met mannen met geld. Of was het man geld haha anyways, mannen zijn altijd zo langzaam |
|
Nasum zit hier al aan de koffie None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Nou, doe ze de groeten.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |