|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
noasummm MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Nasum om de hoek. Uiteraard ben ik er ook bij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: oja kut man flikker dan maar op met die bende! hehe nee ach heb ik wat te doen , en tis in de buurt. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
waarom moet dit nu weer in dat domme iduna waar bijna nooit een hond komt, afwezig... drachten ligt niet goed in het openbaar vervoer schema Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mee eens.. Stoere line-up uiteraard, maar waarom in Fryslan??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik woon in Friesland, maar dan nog is drachten niet goed te doen met het openbaar vervoer... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zeur niet zo man. No meat is sweater |
|
Nah, heb wel een auto, dat is het probleem niet. Maar dat is weer zo ver karren, denk ik.. *Kijkt op de ANWB-routeplanner* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 120 km. vanaf hier, volgens de routeplanner ruim anderhalf uur. Zal iets minder zijn, maar is me denk ik te ver rijden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:'t is maar net WAAR in Friesland je woont. In Drachten zelf komen genoeg bussen, maar als je in een plaggenhutje midden in een weiland woont dan is alles moeilijk te bereiken natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik moet eerst 35min naar leeuwarden reizen, en dan vanuit leeuwarden nog eens 35 (of 40?) naar Drachten, tja dan kan ik 1 band zien ofzo haha... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik ben laatst ook vanuit Friesland naar Twente gekard voor een band. Dan kun jij het ook. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kortom niet Drachten is slecht te bereiken maar jouw woonplaats heeft geen normale verbindingen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Het kán ook wel, maar... Enneuh, waar in Twente? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Rijssen (Porcupine Tree in Lucky) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb ik nog over na zitten denken.. Maar er was ook iets anders op die datum. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 120 km in anderhalf uur hoe hard rij je dan 80! ? kom op man een btje karren en je bent er binnen en uur. jezus wat kunnen lui zeuren als ik naar een concert ga reis ik minimaal 125 km vaak is het ook nog in f*cking braband en das 300 km! dus niet zeuren Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hey, ik reis ook heel NL door En ik zei toch dat het volgens de routeplanner anderhalf uur was maar dat 't wel wat minder zal zijn. Groningen doe ik ook in een ruim uur.. Maar goed, er is genoeg leuks, dus ik denk niet dat ik het er op dat moment voor over zal hebben ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Omdat friezen ook wel es een bandje dichtbij willen bekijken spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja mannetje daar heb je helemaal gelijk in |
|
quote: Hehehe,eindelijk je eerste post jongen?Moest je daarom gisteren al m'n bier opzuipen?Om moed in te drinken? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja echt wel maar helaas is mijn plaatje nu weer weg grrrrrrrrrrrr!! |
|
quote: Nieuw plaatje maken dusss Ontopic;jij gaat ook effe mee naar drachten denk? [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-07-2004 19:11] spelfout weggehaald... |
|
quote: beetje raar kan het niet voorelkaar krijgen. ja ik kan opzich wel ff mee |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |