|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: NIKS MIS MET DOMMELSCH HEY! |
|
En AH bier is goor: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Euroshoppers zijn wel te drinken |
|
Die vallen nog wel mee, maar dat AH bier... [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 20-05-2005 16:39] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Uhuh |
|
Oranjeboom en Amstel = kattepis daarom hebben we Dommelsch en Hertog Jan None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: KLOPT ja! De tering |
|
quote: betaal je ze dan ook? None of us are saints - Albert Fish |
|
En ditmaal genoeg fusten bier inslaan opdat men niet midden in de nacht bij andere horeca etablissementen moet gaan aankloppen voor extra fusten!! |
|
quote:w'mot 't koste dan? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-05-2005 17:17] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ware het niet dat het merendeel van de bands ook vaak genoeg elders in Nederland te zien zijn. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 20-05-2005 19:53] |
|
quote: Het grote probleem is denk ik dat jullie niet alle bands kennen!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Concluderend kun je dus zeggen dat veel bands te onbekend zijn |
|
quote: Niet alle bands... Wij hebben net ons eerste concert achter de rug. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: foute conclusie.... jij bent niet bekend met alle bands Dit is gewoon de richting die het deathfest opgaat met dit soort bands. Ken je het niet, nou leuke kans om wat brute bands te leren kennen. None of us are saints - Albert Fish |
|
Maar een naam van "formaat" bovenaan de bill zorgt wel voor meer interesse van mensen om die onbekende bands te gaan bekijken. Een hele dag "nieuwe" bandjes kijken binnen hetzelfde genre doe je ook niet voor je lol. Tenminste ik niet. Trouwens niks negatiefs tov het festival hoor! Prachtig initiatief! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is ook een geweldig initiatief. Maar in de richting van waar het Deathfest heen wil, zijn er nog niet zoveel "grote" bands. Dat zie je ook tijdens "Braindeadfest" en "Rotterdam Deathfest". Verder ik vind Severe Torture wel een grote naam. Verder is Despondency een band dat in de underground steeds meer voet aan de grond krijgt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Sorry hoor, maar het Rotterdam Deathfest heeft toch wel een partij grotere namen dan de andere "deathfests". What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Misschien is het budget wel ietsie groter?? [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 31-05-2005 13:35] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
None of us are saints - Albert Fish |
|
Hmmz alleen defeated sanity zou ik wel graag live willen zien.. maar om daarvoor helemaal naar drachten te reizen... Goed initiatief verder, maar inderdaad een iets varierendere line up kon geen kwaad denk ik zo! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ach ja, het is nu wel wat meer voor de deihard death metal freaks, op zich mischien een stuk gezelliger. |
|
Effe het kaf van het koren scheiden!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 24-06-2005 20:54] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |