|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
zal ik doen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
su over iets meer dan een uurtje die kant maar op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
goeie zaak krijst wel een van mie Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Okay spelfout weggehaald... |
|
hopelijk he ze nog HJ want van dat dommelsch word je ook niet blij zo waterig als de hel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Muah, kan toch alleen de eerste uurtjes bier drinken. Mot goddomme weer sturen vanavond spelfout weggehaald... |
|
Zo. Net weer thuis. Het was gruwelijk gaaf! Hele leuke mensen ontmoet. Leuke bands gezien. Leuke cd's + t-shirt gekocht. He She-Devil, ze hebben toch niet tot na 3.00 u. gespeeld. Jammer he? Hebben we toch onze zin niet gekregen... Maar het was ongeloofelijk gaaf. Nog een stel koters voor het podium gezien die dachten grappig te zijn door een grote nep-spin op het podium te leggen, voor Nasum begon te spelen. Stelletje pubers. Bij de bar vertelden ze eerst dat de Hertog Jan nog koud moest worden, even later bleek dat ze helemaal geen Hertog Jan hadden. Moesten we het weer met dat smerige Dommelsch doen. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 31-10-2004 2:20] |
|
Het smaakte naar poep Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Dan drink je toch iets anders? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben na Caedere weggegaan ... Putrefied, Caedere en Stoma heerschte gruwelijk ... daarna beetje te duf en moe en geen zin meer ... TMDC boeit me live toch niet, jammer alleen dat ik Nasum gemist heb. Iduna mag overigens best wel eens wat aan het geluid doen, en aan de ombouwtijd ... mijn god wat zijn die gasten traag ... en een erg karige bar .. niet eens chocomel ... |
|
quote: is het mensen ook opgevallen dat het soms een beetje druk was bij de snoepjes automaat?? Stoere metalheads ahahaha Nasum was de gaaf..maar goed dat was ook de bedoeling. Suck my piss |
|
quote: tsss en dan mangled ook nog missen. |
|
.. oh ja ... |
|
t was gezellig !!!! wat n hoop zmmers zeg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wilde jij ook zo graag met me praten? ik had juist het probleem dat de bands steeds al alweer bezig waren. sta je gezellig te kletsen en dan moet je alweer Ranzige roel had ik ook gezien trouwens!! die was erg dronken of niet? hehe |
|
quote: We zijn wel langs het uitgaans centrum van Horst gekomen. Staphorst. (en dat twee uur lang he ) |
|
quote:Euhm .. neu .. niet speciaal ... waarom? quote:Maar jij bent ook zo'n theemuts die met iedereen zo een drie kwartier lult, en in die tijd was de ombouw misschien net klaar. |
|
quote: Succes met de opnames van je muziek! en NEEN, ik heb geen studio Suck my piss |
|
De avond was kut met peren, er was werkelijk waar niets voorelkaar in die toko. Heer skullfuck: fjildslachAThotmeel.cum Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: skol Suck my piss |
|
quote: Vond je het echt zo erg dat de wcpapier op was in de meisjes wc? |
|
quote: Uitgaanscentrum van Staphorst? Kisteman. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ff gequote voor jenje |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |