|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hehe, en we reden met een busje dat max. 110 reed |
|
Ik zal ook aanwezig zijn. |
|
Ik ben er hopelijk ook , moet ff vervoer zien te regelen |
|
quote:en 8 .... (maar klein eindje omrijden kuchkuch |
|
yeuh, Nasum was echt super vet afgelopen zatedag in Arnhem. Kan niet wachten tot aankomende zaterdag |
|
quote:Hoeft niet meer! Barabas gaat ook mee vanuit Joure, dus Marty rijdt. See you there Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niemand die via Delfzijl rijd |
|
via delfzijl?!Haha! |
|
Ja? |
|
quote: Ah okee Zie ik jullie daar idd wel spelfout weggehaald... |
|
quote: Hahaha jij bent de BOB Varanus, kan ik lekker een bierje drinken |
|
hmz, geloof dat ik ook weer de LUL ben. Toch maar eens wat leuks in de buurt opzoeken, of iemand uit omg. zwolle die graag mag autorijden en geen alcohol lust (voldoe je aan deze omschrijving en ben je geinteresseerd? zie mailadres in profiel ) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Gaan we met zijn alleen colaatje drinken aan de bar! De ZM-BOB-hoek |
|
gezellig respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dan zwaaien we wel even, want ik sta in de heerschende ZM bierdrink hoek. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godverdomde kutzooi. In een volgend leven ga ik GEEN rijbewijs halen... spelfout weggehaald... |
|
quote: Zwaai ik ook wel ff mee hehehehe |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: ik ben bij dokk'um ook de bob geweest en daar moest ik de hele dag aan de fris grrrrr dan valt dit nog wel mee |
|
quote: Hehe, das waar ja. spelfout weggehaald... |
|
quote:In een volgend leven stuur ik me meissie op rijles voor we gaan samenwonen |
|
hehe, mijn meissie heeft haar rijbewijs en hoeft niet persé te drinken. Altijd handig Alleen houdt ze niet van Nasum... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hahaaa de mijne wel |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |