![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hehe, en we reden met een busje dat max. 110 reed ![]() |
|
Ik zal ook aanwezig zijn. ![]() ![]() |
|
Ik ben er hopelijk ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote:en 8 .... (maar klein eindje omrijden kuchkuch ![]() |
|
yeuh, Nasum was echt super vet afgelopen zatedag in Arnhem. Kan niet wachten tot aankomende zaterdag ![]() ![]() |
|
quote:Hoeft niet meer! Barabas gaat ook mee vanuit Joure, dus Marty rijdt. See you there ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Niemand die via Delfzijl rijd ![]() ![]() |
|
via delfzijl?!Haha! ![]() |
|
Ja? ![]() ![]() |
|
quote: Ah okee ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hahaha jij bent de BOB Varanus, kan ik lekker een bierje drinken ![]() ![]() ![]() |
|
hmz, geloof dat ik ook weer de LUL ben. Toch maar eens wat leuks in de buurt opzoeken, of iemand uit omg. zwolle die graag mag autorijden en geen alcohol lust ![]() (voldoe je aan deze omschrijving en ben je geinteresseerd? zie mailadres in profiel ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Gaan we met zijn alleen colaatje drinken aan de bar! De ZM-BOB-hoek ![]() ![]() |
|
gezellig ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Dan zwaaien we wel even, want ik sta in de heerschende ZM bierdrink hoek. ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Godverdomde kutzooi. In een volgend leven ga ik GEEN rijbewijs halen... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Zwaai ik ook wel ff mee hehehehe ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ik ben bij dokk'um ook de bob geweest en daar moest ik de hele dag aan de fris grrrrr dan valt dit nog wel mee ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, das waar ja. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:In een volgend leven stuur ik me meissie op rijles voor we gaan samenwonen ![]() ![]() |
|
hehe, mijn meissie heeft haar rijbewijs en hoeft niet persé te drinken. Altijd handig ![]() Alleen houdt ze niet van Nasum... ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hahaaa de mijne wel ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |