|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
vandaag op SOD komen de foto' erbij None of us are saints - Albert Fish |
|
En op het Forum kun je terecht voor meer foto's! |
|
28 & 29 oktober is het weer zover. Het duurt nog even, maar dan kunnen jullie paupers vast gaan sparen. meer info over de bands op: http://deathfest.shadowsofdisgust.com None of us are saints - Albert Fish |
|
Kewl! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
spelfout weggehaald... |
|
bevestigd: Severe Torture (nl) Despondency (ger) Degrade (swe) Cardinal (nl) Tears Of Decay (ger) Led Astray (nl) Putrid Remnants (nl) Cote d'Aver (nl) Defeated Sanity (ger) Massmurder (nl) Infested (ger) Resection (ger) gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Severe Torture spelfout weggehaald... |
|
Ik vind dit toch ook wel een leuke line up. |
|
Dit is de complete line-up. Severe Torture is wat mij betreft een waardige headliner. Er is bewust gekozen om geen bands zoals Nasum neer te zetten zoals vorig jaar maar slechts brute death metal bands. None of us are saints - Albert Fish |
|
jammer want volgens mij was nasum vorig jaar wel de publiekstrekker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
daar kwam ik wel voor ja. Succes met bier dit jaar.. Suck my piss |
|
quote: Mag zo zijn (en is waarschijnlijk ook zo) maar het uitgangspunt is dat het een death metal festival is en in dat opzicht viel Nasum toch wat uit de toon. Dit zijn de bands en voor de liefhebber van death metal is er volgens mij genoeg te genieten. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ik hoop dat de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn dit jaar wat meer inslaan.... nog een wonder dat het ze gelukt is vorig jaar zoveel extra bier te bemachtigen None of us are saints - Albert Fish |
|
Liever geen Dommelsch Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: ik kwam er tot mijn vreugde achter dat ze sinds kort hertog jan hebben None of us are saints - Albert Fish |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Suck my piss |
|
hmm line-up valt wat tegen helaas. Mocht er nog een band onverhoopt afzeggen, strik dan Aborted want die nieuwe plaat heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mocht er onverhoopt een band afzeggen zal ook Aborted niet spelen. None of us are saints - Albert Fish |
|
Tering, 12 bands!? Lukt dat wel of wordt het ditmaal een tweedaags fest? |
|
quote: Deze keer is het een tweedaags festival. Op vrijdag 28 en zaterdag 29 oktober. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:En live ook Maar ja. Wordt em nie dus. Had ook wel wat grotere namen willen zien (buiten Sevijf Torture dan ). |
|
Tsja, Drachten is bij mij zowat om de hoek maar ik denk niet dat ik hier bij ga zijn. Severe Torture vind ik wel aardig maar daar houdt het ook mee op. En Nasum vond ik vorig jaar verreweg het hoogtepunt. Jammer dat er niet wat meer afwisseling zit in de line-up dit keer. Wij willen Aborted Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |