|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Bluf .. |
|
wat nou badjas.... poedelnaakt None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:BLUF |
|
Don't tempt him Jenje. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
volgens mij wordt t wel gezellig ! pff we vertrekken al om 12 uur in eindhoven... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ehhh het begint om 18:00 uur hoor. Of gaan jullie op de fiets? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:t is toch wel een end rijden hoor! en we gaan volgens mij eerst nog onze zooi bij ons slaapadres afdroppen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Jezus gaat het daar al weer over. Kijk dat je nep tieten neemt, lipopvulling en je haar blondeerd om aandacht te krijgen dat is een ding, maar dit is gewoon te zielig. Kan dat mens niet het land uitgezet worden ofzo... |
|
quote: ik kan het in twee uur doen... Drachten- Eindhoven None of us are saints - Albert Fish |
|
meer mannen zouden er 2 uur over moeten kunnen doen... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 29-10-2004 14:14] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ik ben niet degene die rijdt, en ik bn er nog nooit geweest dus ik bemoei me daar niet mee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik ga denk ik...NIET op de fiets. Suck my piss |
|
quote: Ik voel me bijna geneigd om je aan m'n msn toe te voegen om te vragen waar dat allemaal over gaat... Bijna... |
|
heb hier op de uni toch geen msn |
|
quote: Het ging helemaal niet over DAT mens met die neptieten. Maar ze mag het land wel worden uitgezet, dat dan wel weer! |
|
quote: Nou ja, dan hoor ik het morgen wel van je. Of zo... |
|
quote: wat ik gehoord heb is dat het zwartmaken van bepaalde mensen wordt gebruikt (door een bepaald verbouwd persoon dat er ouder uit ziet dan mijn moeder en toch eerder van mijn leeftijd is, en een afstandsbediening dwangneurose schijnt te hebben) om onder een record deal uit te komen... maar ik heb het via via via via via..... |
|
quote: meeste mensen durven me irl toch niet aan te spreken, dus ik ben benieuwd. doe je best zou ik zeggen. Een chocolademelk meebrengen is altijd een goed begin |
|
quote: Kijk, dat zie ik nou graag in een vrouw, dat ze zelf met suggesties komt over hoe haar te benaderen. |
|
Heeft Arson soms lopen rondmailen dat ik vrijgezel ben ofzo...... |
|
quote: Hehe... |
|
*neemt morgen matteklopper mee* Bepaalde mensen gaan billenkoek krijgen!! |
|
beetje nueken..nou en? Suck my piss |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |