|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ben ongesteld hoor |
|
een echte zeerover en shit Suck my piss |
|
quote: Dat gaat ook wel weer over... |
|
quote: draai je je toch om… None of us are saints - Albert Fish |
|
edit: in Friesland gebrek aan vrouwen? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-10-2004 15:17] |
|
quote:Wel aan mooien [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-10-2004 15:21] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
whaha nou als jullie allemaal zo je best gaan doen, heb ik iig een ego boost. |
|
Djiezus kokking kraist...wat een slap gelul hier weer. spelfout weggehaald... |
|
quote: Wie zegt dat jij mooi bent Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ja nu heb je het verpest he |
|
Ik kom morgen wel ff naar je toe met een chocomelkje. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 29-10-2004 18:19] |
|
Gaafh, het nieuwe lultopic! Anyway, ik zit zaterdag elders. Niet dat dat boeit ofzo, maar da's wel goedkoper, in Het Viadukt in Groningen. (Afslag Oosterpoort, en dan net zolang rondjes rijden tot je onder het viadukt bent dat over het spoor heengaat.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ha, daar zit ik iedere maandagavond. |
|
quote: Daar heb ik eens opgetreden met the Dead Bolkesteins, erg leuke tent. Ontopic: Is er ook wat bekent over hoelaat het afgelopen is? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Geen idee... Maar maakt me ook weinig uit eigenlijk spelfout weggehaald... |
|
De klok gaat 's nachts een uur terug toch? Dan heb je al een uur extra. |
|
Kun je bij Iduna ook wat te vreten krijgen? Lange zit .. |
|
een flesje bier is ook twee boterhammen toch? None of us are saints - Albert Fish |
|
Lunchpakket meenemen anders... |
|
quote: Euh....vast wel. En anders zitten der genoeg snackbars in die buurt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Misschien wel aan calorieen, maar niet aan voedingswaarde Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:ja maar dat vind meneer de agent niet goed ... |
|
Volgens mij is wel een MC Donalds in de buurt |
|
quote:woeii een uur meer metal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |