|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe niet zo onverschillig he... Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Wel wat ver van Oss. Zal kijken ja. |
|
*kick* Zo nog een kleine 2 weken en dan beuken met STOMA! hopelijk is dan eindelijk die nieuwe cd (zieke cover hehe)eens van ze te koop edit : http://www.bizarreleprous.cz/stoma.htm [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-10-2004 11:52] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wow dat is wel een ranzige cover! |
|
hun split met LDOH is ook behoorlijk zieky.. Suck my piss |
|
jeetje No meat is sweater |
|
Ik wil wel komen maar wat voor bier verkopen ze daar, geen flauwe opmerkingen , ik wil het merk! |
|
Dommelsch No meat is sweater |
|
Hmm mail naar iduna gestuurd voor reserveren ... nog geen antwoord ... |
|
u kunt gewoon reserveren via de site . Hartelijk dank voor uw reservering. Uw reservering is opgenomen in ons bestand. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ook nog niks gehoord spelfout weggehaald... |
|
quote: Jenje;Geen mail sturen maar icoontje op de website aanklikken. Heb net overnieuw gereserveerd. Nu wel met succes. spelfout weggehaald... |
|
de oudjes krijgen het door Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jaja het duurt effe voordat de grijzende generatie met de terugtrekkende haargrens snapt hoe je moet reserveren spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik kreeg dat mail adres via de heren Disgust ... |
|
Zou het nodig zijn te reserveren? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Voor jou niet ... Jij mag niet komen |
|
Zuipen ze nou in Friesland gvd dat smerige Dommelsch ook al..ik neem mijn eigen H-J wel mee. |
|
quote: van die patsers? haha Als het niet lukt vraag ik wle of je naar binnen mag |
|
quote: |
|
quote: ze hadden afgelopen zaterdag ook wel HJ , alleen was dat godverdomme al weer op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Muah, moet helaas weer chauffeur zijn, dus al hebben ze Schultebrau... spelfout weggehaald... |
|
quote: Fuck you! Dommelsch heerst! |
|
quote: Nee jij, het is trouwens heersCHt !!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |