|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Pyeamia, Disavowed en monolith "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Doe maar rustig, ze hebben in Drachten wel vaker leuke concertjes afgelast. |
|
Je bedoelt toen Vera verbood nog een concert van dezelfde band in het Noorden toe te staan? |
|
Drachten ??? Waar de fuck ligt Drachten in godsnaam ??? |
|
quote: Nee, niet alleen dat. Er is in het verleden wel vaker wat (op het laatste moment) wat afgelast. Nu zeg ik niet gelijk dat het ook aan de zaal zelf ligt. Dat weet ik zo niet. |
|
quote: ligt ergens in dat rare friesland "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Friesland! |
|
quote: Het is een deathfest, ik denk niet dat deze line up gaat touren? Wat ik op zich helemaal niet erg zou vinden als het wel deed. |
|
quote: Ik kan je iig vertellen dat deze organisatie niets met de mislukkingen in het verleden van doen heeft. |
|
Friesland....hmz, dan maar niet op de fiets daar naar toe |
|
quote: 'Resultaten in het verleden bieden gen garantie voor de toekomst'. Ik weet de oorzaak ervan ook niet, het enige wat ik merk is het gevolg. |
|
Dat stond op een shirt van de large. |
|
quote: Was toch van een reclame? |
|
MANGLED! |
|
None of us are saints - Albert Fish |
|
Zal daar zeker bij zijn spelfout weggehaald... |
|
Voor jou is de preparty twee weken eerder ook niet vervelend met Intest Terror en Putrid Remnants None of us are saints - Albert Fish |
|
erg mooie site |
|
quote: Is de moeite idd ook wel waard spelfout weggehaald... |
|
Een pre party 2 weken eerder? Whoahaha |
|
misschien is er ook wel een preparty de avond ervoor maar ben jij daarvoor niet uitgenodigd (edit: ja dit is een flauw grapje) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-07-2004 23:15] |
|
quote: meestal zo met een pre party... dat ie ervoor is... None of us are saints - Albert Fish |
|
bin hier denk ik wel bij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Onder voorbehoud: Vrijdag 22 oktober 2004 Nasum (S grind) Beheaded (MAL brute death) Visceral Bleeding (S brute death) Baroeg, Rotterdam |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |