|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik bedoelde dat volgens mij iedereen, waarvandaan dan ook, omrijdt via delfzijl, |
|
Ja I know |
|
Zo, kaarten zijn gereserveerd. Net de bevestiging via de mail gekregen. |
|
quote: Hmm, ik kreeg de bevestiging rechtstreeks op de website van Iduna... Ach, zal ook wel goed zijn.. spelfout weggehaald... |
|
Ja ik ook ... Nha ja, ik kom wel binnen |
|
Godver, door die kut IBG moet ik hier ook voor op de leen toer , maar ik heb 't ervoor over. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hest al belt? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nederlands!! spelfout weggehaald... |
|
Nee, morgen maar even naar dat kantoor..., en natuurlijk Pa&Ma maar lief aansien want ik mut zekers even naar Drachten <end Slowchat> Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
must godverdomme oek naar haarlem even beuken&swingen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: bemoei die dr niet met griise Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ghehehe, tot vrijdag spelfout weggehaald... |
|
goeie zaak , weer even haartjuhs skudde Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
deathfest is zaterdag ... |
|
vrijdag is er iets anders in leeuwarden (gloppe) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
o |
|
p Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
q spelfout weggehaald... |
|
Z? |
|
quote: nee....eerst de r nog.. spelfout weggehaald... |
|
Oh ... ZATERDAG PUTREFIEEEHIEEEEDDD UUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHH |
|
jueh nog 4 nachtjes slapen!!! |
|
quote: Op de site? Waar dan? |
|
in dat gekleurde balkje rechts , zie je een spinnenwebje en daaronder nog iets , dan kun je reserveren Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |