|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het gezeik voor of tegen drank, allemaal gelul. als iemand bier wil moet deze nobele man het vooral nemen. bier is GOED voor ieder. |
|
Men ontdopte de Glenfiddich en leeft nog lang en gelukkig |
|
Godverdomme ik geniet vanavond van elke slok!! Trieste gast |
|
mijn warsteiners leven niet lang... Trieste gast |
|
mijn biertjes zijn al op |
|
ik zit nu ook aan mn laatste... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Zou mn geld terug vrage |
|
hahaha, maar gelukkig stoppen ze wel 24 in zon doos! Trieste gast |
|
ja maarja, palm ook, en hertog-jan! 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Ja, gelukkig houden ze ook rekening met de alcoholocaulist vandaag de dag . Zuipppuuuuuuhhhhhhhhhh!!!!!!!! Kut ik moet nodig weerus gaan zuipe. |
|
nou!! mijn pak appelsap gaat er ook hard doorheen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik was er ook weer nosig aan toew na 4 dagen zwoegen op mijn opleiding Trieste gast |
|
damn, wat smaakt die fristie goed vanavond Trieste gast |
|
nieuwe pilsje gedopt + een pafke derbij natuurlijk! Trieste gast |
|
mijn pak appelsap zit er door (2l) Dat was flink atten :D proost! Kan ik zo goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ff serieus, appwelsap of bier? Trieste gast |
|
appelsap, eheh.. echt waar. Ik heb morgen weer tentamen en ik ben een socialedrinker. Drink nooit alleen bier, bijna nooit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hahaha, ik drink ook vrij weinig alleen, dit is een uitzondering...nahjah alleen, ik drink met de paar mensen die op dit forum op dit moment ook drinken Trieste gast |
|
Geeft je weer een excuus zullen we maar zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
haha ja precies, ik was wer wel ff aan toe, ff flink ontsapennen Trieste gast |
|
Golden power (goedkoop aldi red bull lookalike drankje) met vodka Whiskey cola, of baco Beste bieren: - Palm - Grimbergen dubbel - Guinness - Leffe "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Huh? Je drinkt toch bier omdat het zo lekker is? Wat maakt het voor ene donder uit of daar andere mensen bij zijn? Ik zie het verband niet! Het is zoiets als: "Ik ben een sociale melk-drinker, drink nooit melk alleen, bijna nooit" Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:nou inderdaad. Dat vind ik dus ook zo raar. Als mensen het raar vinden dat je alleen drinkt... zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |