|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
drank, drank, drank. Woei! |
|
quote:Goedzo Have fun! |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
NOU! Sinds lange tijd weer bij de boer geweest en iets nieuws gevonden. Gelijk maar ff treetje a 24 gehaald : 37ct/blik. Nu maar proberen. [edit]hmm...hmm..hm...wel 37ct..hmm..[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-03-2005 18:26] |
|
quote: Bier-bier. Da's best te drinken. Vriend van me drinkt dat, en ik moest het ook even proeven. Hehe. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Haha! Bier-bier ja! Joa wel zacht bier iig.. ach niet zeiken voor die prijs |
|
quote: Precies! Hahaha, ja Bier-bier noemt 'ie het, en die term heb ik al aardig overgenomen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Haha mooi toch Eerder haalden we hier altijd Euroshopper halve literblikken (goed te drinken).. stond ook "BIER" op gheghe.. Maar dat noemen we dus gewoon 'n euroshopper. Begint met een 'n' en is een halve liter. Neuroshopper. Dat. Maar die hebben ze niet meer. Blikken waar alleen "BIER" op staat hebben toch wat gheghe. hij begint al te smaken hier. Cheerz |
|
quote: Ja, proost enzo! Ik ga straks eens fijn de stad in en een HJ'tje drinken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:bier- |
|
Gister iets te veel gesopen, nu koppijn Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Daar had ik laatst ook een treetje van gekocht. Op zich goed te zuipen, alleen had ik de vogende dag een beetje katerig gevoel. En dat heb ik niet zo heel vaak. |
|
quote:Hmm kut hehe.. morgen maar weer wegzuipen die katerigheid dan [edit]Wim, je hebt gelijk ja. Ff koffietje[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-03-2005 9:20] |
|
Bwahahahaaa. |
|
Net een lading Schultenbrau gehaald. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hehe daar heb ik er ook 9 liter van doorheen gegooid donderdag Ik vind de blikken aleen wel heel erg lijken op ikea/of op logo van metro holding [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 26-03-2005 11:18] |
|
quote: Ikea! Dat is het! Ik had me er serieus al op zitten focussen waar het nou op leek. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 26-03-2005 12:09] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Oh, vandaar dat ze die vraag stelden of ik wel eens last had van mijn stoelgang! |
|
'BIER' bier heerst ja, mooi is dat. Net zoals shag waar alleen 'SHAG' op staat, hehe. Mijn bier is op. Er staat nog een ferme fles wodka beneden, misschien moet ik die straks eens opentrekken. |
|
HEINEKEN |
|
He bah, ik drink nog liever hollandia, wat ik dan nu ook drink. Proost! |
|
quote: verschil moet er wezen cheers |
|
iemand Brahma al geprobeerd? :p |
|
Witbiertje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |