|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
aanmaak limonade |
|
Met leffe ? blegh.... Ik, Wil Schuurman |
|
Hoegaarden Wit! |
|
Hmm het bier glijdt er aardig in op zo'n niet-werk avond. |
|
quote: Héééééééérlijk Ik, Wil Schuurman |
|
Maakt meer kapot dan je lief is. |
|
Drank is eerder op dan je lief is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Net ff bij bert's bierhuis langs geweest - Bornem Tripel - Watou Tripel - Reinaert Tripel (met de geniale opdruk 'drink matig maar regelmatig') - Keizersberg Blond |
|
Wodka - Cola/7up (russische wodka, Flagship ofzo) Jameson - Cola (puur mag ook ) Bier (Heineken/Grolsch) JongeJenever - 7up Ignorance is bliss |
|
gewoon bier |
|
quote: Idd, niet van die sterke poespas. |
|
quote:pziez |
|
GVD, weg reactie, dan maar een korte: - blue curacao - rode en zwarte wodka - safari en pasoa is ook wel te zuipen iig NIET mixen, das ranzig of je moet om het half uur pissen, drom zuigt bier ook (en toch drink ik het af en toe, want het is goedkoper ) [Dit bericht is gewijzigd door FOL op 25-07-2002 16:05] |
|
Gewoon een lekker bakje koffie. Vaak en veel en 's avonds voor de afwisseling en kopje citroenthee. Wel van Pickwick...Twinings sucks namelijk serious ass You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
cappucino (op het werk) citroenthee ('s avonds als ik thuis ben) Warsteiner grolsch beerenburg/cola [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 25-07-2002 16:38] None of us are saints - Albert Fish |
|
Wat er altijd wel ingaat: BIER (grolsch, hertog) BaCo, RuCo Breezer Peach op zijn tijd Voor het lekker: Speciaalbier [Verboden vrucht, Grimbergen Blond, Elfde Gebod etc] IJskoude Vodka Schotse Sigle Malt whisky's [Zoals Cambeltown, Glen Morangie, Oban, Dalwhinnie etc.. Heb geen bepaalde voorkeur voor een gebied, zolang het maar Schotch is..] |
|
Brand bier uit de fles.....heerlijk Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
dommelsch als het kan Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Vodka en Bier (wiskey mag ook) |
|
quote: nee, ik drink NOOIT alcohol. |
|
Ik drink geen alcohol Wel veel koffie,perzik ijs thee en groene ranja Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ben je anti-alcoholist? slechte ervaring, of zeer sportief of moslim of??? of gewoon niet? Oud Vuil. |
|
Ik heb vandaag een wijntje op (m'n eerste alcohol sinds zondag) . Ja ja, Dwaallicht is aan het minderen (nou ja... niet op Wacken natuurlijk, maar verder wel ). |
|
beeeeter.. wacken heerst!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |