|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JACK DANIELS |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 04-01-2003 19:00] |
|
Vrijdagnacht was het een beetje erg...iemand blééf maar cocktails aanslepen(Batida's)...ik moest bijna naar huis gedragen worden...gelukkig woon ik vlakbij die tent... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: AMEN |
|
wiskey-puur 7-up vodka black death jonge jenever rum cola gold strike |
|
Erdinger Weissbier Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Rum cola Rum appelsap Whiskey Belzebuth (bier) Port Verder walg ik van al die zoete zooi, breezers en pisang ambon en passoa enzo. Geef mij maar iets sterks waarin je de alcohol goed proeft. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Rum appelsap? |
|
quote: Ja was niet mijn idee, warheart had het meegenomen om ons moed in te drinken voor een soort van spreekbeurt. Het was denk ik het dichstbijzijnde. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben geheel onthouder...voor mij koffie cola en spa Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: mm, kheb al een paar keer geprobeert het ook te worden maar na 4 dagen geen bier begin ik al rare trekjes te krijgen en na een week geen alcohol trek ik het echt helemaaal niet meer |
|
Probeer zware medicijnen..dat helpt wel hoor... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nee daar schiet je wat mee op heb ik de ene verslaving geruild voor de andere |
|
hertogjan heineken grolsch palm whisky wodka rum safari breezer smirnoff ice |
|
kent er iemand midnight? dat is een doorzichtige drank op het etiket staat een zon weten jullie misschien waar dit nog te verkrijgen is? |
|
niemand? |
|
ik had laatst een Black Death Wodka fles (ik heb foto), dat is pas een true(r) drankje ! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-03-2002 16:23] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
een echte aanrader Wodka met Helmgras, vamiddag gehad weet het merk niet zo. |
|
Ik hou het gewoon allemaal bij bier......en speciaal bieren |
|
quote: Jawohl! In Utrecht heb je zo'n belgs-kafé (met een "k" geschreven ja!!!!!!) daar heb je de beste Belgse bieren, voor niet al te veel centen! Erg leuk.. ik dacht dat ze iets van 80 bieren hadden.... Ik, Wil Schuurman |
|
Bedoel je toevallig Café België? Dat heerscht... |
|
Jep... op de oude gracht. Enorm heerschend inderdaad! Ik, Wil Schuurman |
|
20 tapkranen op een rij... daarvan wordt Dwaallicht blij! Ze hebben meer dan 100 speciaalbieren, tof man. En bijna alle juiste glazen enzo. En je kunt er nog best OK eten ook nog, voor een café. |
|
Inderdaad, en de muziek viel bij mijn laatste bezoek ook nog wel mee dacht ik. Eten heb ik er nog nooit gedaan.. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |