|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gewoon bier! |
|
Oh yes give me Bacardi Breezer...... Baco gaat er ook in On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Miriam en Bacardi Breezer op een nuchtere maag tijdens oefenen = Maarre .. .waarom zo laat nog online Miriam?! |
|
whisky graag ik heb nu alleen nog rode wijn AARGHHH |
|
Whisky heerst. Bier ook. |
|
quote: AARGHHH |
|
quote: Ik lees het nu pas, maar ouzo; neeee neeee neeee.. Jagermeister is erg lekker.. Verder jack daniels cola natuurlijk! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
een lekker glaasje priklimonade gaat er bij mij altijd wel in. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 07-02-2004 1:15] No meat is sweater |
|
bier en wyn zzz |
|
Melk..? Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
bier en jagdbitter(jagermeistervariant) |
|
bier niet mogelijk vanwege antibiotica... maarja maak niet uit, heb de afgelopen 3 maanden welgeteld 2 blikjesbier op My madness, my sadness |
|
quote: Hehe. Ik heb laatst ook mijn mening over Ouzo bij moeten stellen. Na een 3/4 liter dacht ik dat ik erin bleef. Tegenwoordig ben ik een "gematigd drinker". Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
All I have is just the bottle ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Jagermeister Beerenburg ! dat was mijn sterke drank wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hehehe, natuurlijk. Ik ben benieuwd, kan het me niet voorstellen namelijk, mwahahaha Ik, Wil Schuurman |
|
mmm k heb nog ouwe ballentines en absinto staan op mijn studentenkamertje... maar k zit nu aan de andere kant van het land ds vanavond wordt t een portugeens wijntje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik drink meestal gewoon Bier 't Liefst Hertog Jan, maar heineken vind ik ook wel goed te doen, bier is bier Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik drink het liefst Grolsch, maar ik wil ook nog wel eens speciaalbier drinken (welke ze bij rocks op dat moment schenken ) en er zijn ook de nodige wodka-avondjes |
|
Heel vreemd maar ik hou niet van speciaal bier, ook niet van witbier, alleen gewoon bier Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik hou ook niet van witbier, liever donker (en dan natuurlijk voornamelijk Hertog Jan Bock dat me het afgelopen jaar een aantal keer erg zat heeft gemaakt) |
|
Gunmans' holy grail: Kasteelbier, donker Supersmakend, zwaar biertje, waarvan je héél lang(zaam) kunt genieten. Ik heb er zaterdag nog zo 2 binnengewerkt lekker lang over gedaan met kaas enzo erbij op een speciale abdijbier-avond. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Afgelopen zaterdag IETS te veel jack daniels, johnny walker en tequila gehad... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |