|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Witte wijn is lekker. En ik heb geen kater. Maar dat heb ik eigenlijk nooit. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: @CoD: Dan moet je een keer meer dan twee breezahhs nuttigen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sterf |
|
Het hele weekend alleen maar koffie, cola, sap, water etc gedronken. Maar straks lekker bandjes kijken en biertjes drinken! |
|
Met het meeste Duitse bier zal ik niet zo gauw goed bevriend raken geloof ik. Op het feest van een maat van me werd Veltins geschonken, het Jupiler in de kroeg erna was een hele verademing. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Belgian Asociality - Jupiler Reggae ===================================== I was walking through the street one day I saw a man with a bottle in his hand I went to the man and I asked him in his face He, man, what beer are you drinking there ? You must be joking was what he said only one beer goes in my head you know, I am a Jupiler man drink it as much as I can I am a jupiler man, love it as much as I can a Jupiler man, a Jupiler man Jupiler, Jupiler, Jupiler thats my beer, for that I care Jupiler, Jupiler, Jupiler Jupiler, Jupiler, Jupiler Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Yep, Belgian Asociality. Grappige teksten Echte venten gaan niet joggen ware mannen strijken niet echte kerels zijn geen sloffen dat is business voor een miet een echte man verzorgt zijn sokken meer dan maandlijks wast men niet voor hem geen eau de cologne aan de geur herkent men Piet nen echte vent drinkt en nen echte vent stinkt echte mannen werken samen vroeger ging men saam op jacht nu, inplaats van thuis te zitten jaagt men aan den toog des nachts mannen over heel de wereld denkt toch aan uw waardigheid wees uzelf en laat dat gelden vergeet toch niet wie dat ge zijt nen echte vent drinkt en nen echte vent stinkt [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-04-2005 23:05] |
|
Jupiler |
|
Jupiler schenken ze hier in de kb, tis dat het 1 euro is anders had ik toch ergens een hj cafe opgezocht :p |
|
Hebben we dat eingelijk wel in Delft? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Cafe de vlouw is een hj cafe (tegen over cafe 28) En er zullen er vast wel meer zijn, zal mn pa eens vragen om een lijstje van alle cafes + huis bier. |
|
Ok, dan kunnen we ook wel een keer met z'm allen naar een HJ cafe gaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dit weekend duidelijk weer een overdosis bier naar binnen gewerkt. Volgend weekend weer... spelfout weggehaald... |
|
quote:Het bier in de Koorn Beurs smaakt idd niet zoals het hoort. Maar voor een euro is het best goed te pruimen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mja vooral sinds ze van glas naar plastic zijn overgestapt smaakt alles een beetje vreemd. Vraag me af hoe ze aan die bekers komen |
|
quote:Anders sneden de goths zichzelf open met het glas? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jah Hertog Jan is natuurlijk altijd beter... |
|
quote: Hehe neej van dat speciale glas dat als je het breekt het meteen in hele kleine stukjes springt, speciaal zodat de goths zich niet kunnen snijden. Neej maar op vrijdag avond (trance disco) werd steeds meer met glas gesmeten door dronken mensen en was enigsinds gevaarlijk. |
|
quote: |
|
quote: ik ook jah, ik leef dan ook maar half de afgelopen twee dagen, vannacht was ik half 6 thuis,en die dag daarvoor 5 uur en beide nachten maar drie uurtjes geslapen. maar heb vette lol gehad!!!! it ain't so bad to be a psychopath |
|
Shiraz |
|
woei |
|
Fijn, die aanbieding HJ bij albert heijn. Ik zit deze week al aan de 2de krat mét joker. |
|
quote: Vertel vertel... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |