|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nou moet ik naar het toilet. wateringen... Oud Vuil. |
|
quote: Jah gewoon het Westland iets onder Den Haag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Becherovka! Weet iemand waar dit in Nederland te krijgen is? |
|
quote: http://www.tonovermars.nl/distillaten/likeuren_speciaal.html Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Gaaf! bedankt. Gevonden via google zeker? had nog niet gezocht |
|
Geen idee. Ik heb vandaag bier van het merk Bier op, bij de Edah voor, ik dacht 37 euricent. Het schijnt van dezelfde brouwerij te komen, waar ook Gulpener vandaan komt. Halve liter blikken. Helemaal niks mis mee. Oud Vuil. |
|
wacht maar tot je morgen probeert op te staan |
|
Die goedkope bier heerscht. Die zooi van Aldi is ook prima. |
|
Klopt, de eerste is even doorbijten |
|
Hou toch op, da's allemaal bocht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
jij bent gewoon een verwend nest denk ik |
|
En jij drinkt bocht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jij verwart de wens om kwalitatief hoogwaardige producten tot jezelf nemen met verwend zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en jij brabbelt teveel onzin op de late uurtjes |
|
quote: Ik brabbel nooit onzin. Ik open nog een Corona. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Corona, dat ben ik ook aan het drinken . Of nou ja... de eerste van vanavond gaat nu open. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-01-2005 0:26] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
tja, dat is gelijk de oorzaak |
|
In dat geval heerscht bocht. O, wat ben ik blij met mijn goedkope smaak vwb bier. Nu aan de hollandia en tsja, het blijft lekker. En veel, zo'n blik. Je zal maar in een kroeg zitten en net 4 euro voor een fluitje duur bocht hebben betaald. Oud Vuil. |
|
Ik heb zelfs een limoen gesneden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja fuck it, limoen is op hier. Ff zoeken nog, maar ik vrees dat ik het zonder moet doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tsjonge jonge, wat een gezever. Oud Vuil. |
|
klopt wim, ik ben het met je eens. maar toch drink ik mijn hoegaarden effe op... verwend jong dat ik ben |
|
Ik heb een allergie vwb limoenen, ze kijken me altijd aan. Met die limoen oogjes. Oud Vuil. |
|
Als het toch al gewoon pils moet zijn doe dan maar Zywiec. Pools kwaliteitsproduct. Hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |