|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwerversbier? Ik heb al een eigen huis sinds 1990. Dus. Smaken verschillen. |
|
Zwerversbier heerscht |
|
quote:Doe mij dan maar kraanwater. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hollandia OWN3D hier ook wel eens... Suck my piss |
|
quote: Nee. |
|
hollandia is gewoon hetzelfde als bavaria Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Of Schultenbrau, ook goedkoop en lekker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Oja. Ik ben niet zo heel moeilijk qua bier. |
|
quote: Ik ook niet, maar AH eigen merk bier hoef ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Die euroshopper halve liters. Ooit 1 blik meegenomen, om te proberen. Zelfs ijskoud nog niet te zuipen. |
|
Heb nu Warsteiner .. was in de aanbieding bij Superboer .. prima spul .. |
|
Warsteiner, prima bier! Vanavond als vanouds aan de hollandia. |
|
Cola Eens ff wat biertjes koud zetten .. helemaal vergeten ... |
|
quote: Ik weet nog dat ik een paar van die blikken heb gekocht met Koninginnedag 2 jaar terug, toen ik al flink dronken was. Ik dacht toen: 'goeie zaak, lekker bier voor 20 cent' Kocht ik het later weer eens, kon ik het echt niet wegzetten. Smerige bende. |
|
Mnah, qua bier zijn er echt wel, op vele B-merk biertjes na, een aantal die ik niet door mn strot krijg; Ik noem een Amstel en een Heineken. Blegh. Offem... Witbier in het algemeen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Bier is niet echt mijn ding meer. Moet er zo vaak van pissen. Nee, laatst een avondje Amaretto gedaan, en damn, dat beviel goed [net als de niet aanwezige katert de dag erna]. |
|
Ik moet de hele tijd plassen als ik veel water drink... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Gister Sparbier gehad, dat bestaat dus ook. Niet echt vies, ook niet echt lekker. Daarna maar op de wijn overgegaan dat pist wat minder. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Tip: Minder water drinken. |
|
quote: Ja maar, ja maar... Water reinigt je lijf! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Pure alcohol reinigt veel grondiger. |
|
Vergeet ik helemaal dat ik vodka in huis heb! *gaat vodka-jus maken* |
|
quote: Ja maar... Ah well. Okay. Jij wint! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Ach, nippen van 90% kan nog hoor. Krijg je het zo ontzettend lekker gloeiend warm van. *krijgt kampvuurgedachte* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |