|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
caffeine vrij koffie is net zoiets als maltbier In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: de uberdrank Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: en die is?... |
|
Bier (Grolsch) Jagermeister Jack Daniels Immortal Pride |
|
....te veel afgelopen week.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: eeh, dat het vroeger nogal eens gevaarlijk kon zijn omdat het slecht gestookt werd ofzo, met te hoge gehalte;s tyone (ofzo, dat hallucinatie-spul) ... toen hebben ze het verboden. En nu zijn er richtlijnen voor en is er niks gevaarlijks meer aan. Je kan het in Duitsland bij de slijter zo kopen, dus beetje onzinnig om het hier dan te verbieden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:bReaZAh ?? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Als ik drink, drink ik bijna altijd bier (Warsteiner of Grolsch), wijn (Lambrusco of andere zoetige wijn) of zwarte wodka ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Update; Scotch whisky, unblended. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bier (HJ, Heinie, grolsg en eigenlijk de rest ) Wodka-cola Whisky (puur of met 7up Beerenburg-cola Bacardi-cola Bacardilemon-7up ach, als je er maar duizelig van word respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Dan werkt een klap op het hoofd ook goed! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:inderdaad, maar een avond zuipen is leuker dan een avond op je kop gestampt te worden respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: wel eens geprobeerd dan?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Agreeed! Vooral met Hertog Jan, Grolsch en Schultenbrau! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
nee ONTOPIC!!! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:inderdaad, schultenbrau is ook zeer goed te pruimen! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: ken ik ergens van... en verder voor mij vrijwel alleen wodkasjuu (met wodka uit Duitsland, goeiekoop en heftig) en bier. Verder geen zoete meuk, word je alleen maar misselijk van. |
|
Zit nu aan een overheerlijk hertog jan..derde van de avond Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: HJ is goed, Grolsch is top. Grimbergen, Westmalle, Duvel e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
HJ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Leffe en dommelsch.....resultaat is: ik ga nu pitten Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: mijn resultaat van HJ is een fort van alle flesjes proberen te bouwen( dat word zuipen!!! ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Drank: teveel van op dvanavo;nd om nog ietas fatsoenlijks hier neer te kuklannen zetten. Waag eens een dansje! |
|
drank? nou, graag. waar is de bar? Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |