|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Biertje dan maar |
|
quote: Tja, ik ben net op Verder heb ik geen alcoholverslaving [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-02-2005 12:44] |
|
Dat is geen excuus. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik heb zelf perenwijn met allerlei kruiden en noten ( ) wanneer weet je of er teveel methanol in zit zonder je maag leeg te laten pompen in het ziekenhuis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gewoon opzuipen, en als je overeen week nog niet blind bent, dan is het goed. spelfout weggehaald... |
|
hmm zou het ook te testen zijn op huisdieren? ik offer toch liever mijn kat op dan dat ik zelf blind word ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tja, laat je goudvis er een rondje in zwemmen spelfout weggehaald... |
|
nu maar hopen dat ijskonijn niet in de buurt is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Fles Vodka, tequila, safari etc. etc. Uiteindelijk nog bijv. goed bier uit de tap en rollen maar!! Another Day, Another Way .... |
|
*burp* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Methanol heb je al vrij snel te veel, maar waar zou die methanol vandaan moeten komen vraag ik me af. Okay, ik geef toe dat ik al een tijdje niets meer met scheikunde heb gedaan, maar volgens mij ontstaat methanol toch niet zomaar uit andere stoffen |
|
Drank? wat is dat. |
|
quote: methanol is het broertje van de ethanol(alcohol) en wordt door de gist geproduceerd. een klein beetje methanol vind ik ook niet erg, maar ik wil niet blind worden of straks tussen 6 plankjes liggen doro een wijntje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgens mij is dat 100% gelul. Gist, bedoeld voor consumptie, zet suikers om in drinkbare alcohol. |
|
Even zitten googelen quote: Als je dus gewone wijngist hebt gebruikt die in iedere doe-het-zelf-drankhandel te koop is lijkt de kans dat er methanol aanwezig me zo klein dat ik het gerust aandurf het te drinken |
|
Ik heb jarenlang zelf bier gebrouwen en ben ook niet blind geworden |
|
quote: een beetje methanol kan ook geen kwaad maar als er grote hoeveelheden inzitten kan het gevaarlijk worden, en dat hoor je ook genoeg in het nieuws. In Zweden(?) wordt ook veel zelf gestookt en vallen er per jaar wel een paar doden. maarja ik probeer gewoon een paar slokjes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Cola Malibu! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Het assortiment in Nederland is zo beperkt. Het word tijd dat ze hier ook limeade, tango en lucozade gaan verkopen. |
|
quote:lekkor wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Malibu Chocomel natuurlijk. Nuchtere maag, dat wel, anders gaat het er maar amper bij. |
|
malibu met cassis heerscht harder "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |