|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan is het goed. Wel oud alweer zeg. |
|
quote: Want...? quote: We worden eindelijk volwassen. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 30-05-2005 11:24] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Misschien dat je dan ook eens andere bieren kunt waarderen. Ghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mijn moeder zegt altijd dat je pas volwassen bent op je 21ste. |
|
Maar ik weet niet veel bier te waarderen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Oh, nou. Dannem... Komt dat nog wel eens een keertje... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Klopt... Klopt helemaal. Pas als je 21 bent mag je met de vuist op tafel slaan Dit, en aanverwant gezwam, moet ik nu al vanaf vrijdag continu aanhoren |
|
Baileys literflesch in de aanbieding bij Gall & Gall voor 14,95! Ren je rot! |
|
nee dank je! Ik heb hier nog zoveel lekkere drank staan! 6-pack La Trappe tripple Special box Hoegaarden met 5 speciale bieren erin Hertog Jan Grand Prestige 05.l Raki (Turkse sterke drank) Smirnoff Vodka (beetje nog) Jack Daniels Tennesee Whiskey natuurlijk in de schuur nog een krat Hertog-Jan |
|
Ik ga nu aan de drank om mijn zenuwen voor examen weg te zuup'n "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Probeer jij maar eens Griekse Suma http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Of de bulgaarse Rakija etc. etc. Allemaal een pot nat. Balkan-anijs-troep. Niet te verwarren met edele anijsdranken van Pernod Ricard makelij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Anijs... Hehehehe. Ja, wel lekker maar niet te vaak. En ook niet te veel. Ouzo. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ranzige shit! had ik hier ook nog staan maar heb et weggeflikkerd! |
|
Ik proef geen verschil hoor, Raki of ouzo. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: En dan denk je niet even aan mij? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ouzo? Lekkah lekkah! |
|
quote: Goed biertje, Leffe Blond vind ik persoonlijk nog beter Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
F? D? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ga es slapen ey *heeft frisbee nog ad broek hangen* |
|
blah |
|
drnk |
|
Wees er maar zuinig op ja. Ga maar Detonation draaien. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |