|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oban en Talisker heb ik al geproeft, heerlijke whiskys De rest zal ik toch eens moeten drinken, maar euh, Midnight is ook een whiskydrinkster, super Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
alleen bier en jagermeister o en wijn http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:*bladert terug* Hee, gaaf. Dat zie je ook minder vaak! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gewoon een lekker biertje |
|
Bier!! godvergodver!! |
|
quote: idd, Midnight heeft smaak Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eenieder thanks voor de whiskey tips! Dure tijden voor me |
|
quote: bol glaasje met een citroen er op, daar op suiker en daar in abscinte, en op de suiker ook abscinte en dan in de fik steken en dan kaneel er op.... voelt lekker in je buikje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dank u dank u! Ik drink het liefste whisky puur zonder ijs, zonder water... wist je dan niet Helmet? Maar goed, we hebben het ook nog niet over whisky's gehad... Beste vriendin + haar vriendje + 2 vrienden zijn terug uit Schotland.. score: 23 flessen whisky alles bij elkaar! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
oef da's een dure grap.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Nee, dat wist ik niet. Meestal heb je het over bier en cola En inderdaad, whisky moet zonder iets er in, want dan verpest je de smaak alleen maar. Maar dan wel malt, want ik kan me voorstellen dat mensen water bij die pittige whisky kiepen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik heb in m'n wishkey graag 3 blokje ijs maar verder ook geen gekloot eraan. |
|
rode vodka!!! (& tequila ook e beke) |
|
quote: 3 heeeele grote blokjes zeker, die je eerst laat smelten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:haha, nee zo gay ben ik nog net niet, mar idd de verdunning die ijsblokje toebrengen vind ik het wel nog lekkerder maken. |
|
Alleen als het schuim van het bier me bek uitkomt stap ik over op mixjes.Ben ik verzekerd van kotsen,ben ik dus weer leeg,en ken ik weer bierdrinken spelfout weggehaald... |
|
Ouzo en Jagermeister Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Bier! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Halve-griek! Ik heb de uitwerking van die ouzo gezien op W:O:A |
|
quote: Ha, je hebt nog niet eens de helft gezien. Maar het is een katervrije drank en dat is goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hé, iemand met smaak: Het zijn ook mijn favs. Zeker Laphroaig en Lagavulin. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 07-08-2003 14:42] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
enige mix die ik drink: vodka 7-up |
|
quote:wat dacht je van passie? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:drink ik niet slet die stond bij mij thuis en heb jij verorbert |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |