|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:NIET gezellie. |
|
quote: Dat kotsen? Nee daar heb je gelijk in. Dat krijg ik dan ook vaak als ik daarvoor te gezellig was. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Ach ach. Ik kots altijd met anderen samen [als ik ze zie kotsen, moet ik ook kotsen]. Kan erg lachwekkend zijn joh. Maar ik hoor het al, geen genotskotser. |
|
quote: Ik ken 't, ik word op zulke momenten ook altijd ontzettend misselijk... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jorna is een zuipschuit. |
|
quote: Dat valt best wel mee. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ach, ze wil gewoon geen 90% met me nippen om daarna gezellig samen te gaan kotzen. Niemand doet daar ooit moeilijk over! |
|
quote: Oke, ik geef het toe, ik heb je één keer nuchter gezien. |
|
quote: Maar kotsen vind ik niet zo fijn... quote: Stttttt...!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Ow, bestaan die mensen ook? Ok. |
|
FFFFFFDDDDDrrrrrrrrrr???? [edit]: cola [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 29-05-2005 12:39] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Vies man, bier. [edit]Kijk! Goeie edit. Nu nog whiskey dr bij Straks terras op ja. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-05-2005 12:41] |
|
Aaaargh nee, dan wijn... Ik heb uitgevonden dat ik katers krijg van wijn. Ik vertik het daar nog grote hoeveelheden van te drinken. God wat voelde ik me beroerd gisterochtend. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
sinds ik anti-reuma medicijnen slik,drink ik geen alcohol meer en leef op glaasjes melk en senseootjes en eigenlijk..... bevalt t prima als t niet al te warm is [Dit bericht is gewijzigd door cooperfan op 29-05-2005 12:43] Rock moet Rollen |
|
quote: Jaaa terras |
|
quote: me 2 ga zo even bij thea op het terras kiek'n SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ah toevallig. Ik heb vandaag gehoord dat ik gisteren gekotst heb. En aangezien mijn geheugen rond die tijd defect was zie ik geen reden om niet aan te nemen dat je er bij was... Gezellig! |
|
quote: Wijn hek eigenlijk niet zo heel snel katers van. K kan er ook vrij veel van drinken voordat het fout gaat. Behalve die kankerzooi die ze in de Baroeg schenken, maar ja, je moet toch wat, als het bier aangelengd lijkt te worden met water. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
van mn ouders gekregen uit america: Jack Daniel's Old #7 Tennessee |
|
quote: Nee hoor. Wijn trekt mn lijft blijkbaar niet. Niet in grotere hoeveelheden. Bah, ik word er gewoon vet ziek van. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Niet zeiken en doorzuipen, sloerie. |
|
quote: Neuh! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Pfff. |
|
quote: Ja sorry hoor Bram, dat kan natuurlijk echt niet. Morgen weer hoor. Dan wordt Lots 16. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |