|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fiero is vies ja... Ik heb Tullamore Dew uitgehaald, ik sta onder veel te veel stress momenteel... |
|
ECHTE whisky (dus geen zooi als J&B of Jack Daniels of Johny Walker , maar Aberlour of Glenfiddich, Arran, enz... de single malts, heerlijk ) en zeker geen whisky die verneukt is met cola of zo'n dwaas energiedrankje. Guinness, jaja, heerlijk en krachtvoer Belgisch bier Murphies Water lest nog steeds het beste de dorst, sprankelend liefst van Badoit, heerlijk water, mineraal water het liefste van SPA of Evian. Fruitsap (allerhande soorten, maar geen pompelmoessap) alle sapjes van Looza vinnik aanraders, eens een hele avond in een goedkoop café, waar ze alle sapjes van Looza hadden, Looza zitten drinken, kostte 85ct voor een sapje. Koffie, natuurlijk Melk mmmmmmmmmmmmmmmelk de witte motor Soms eens thee, lindethee, brandnetel Soms eens chocomelk Soms eens porto (rode prto), wijn (lifst witte), Pineau de Charrente(heerlijke zoete likeur van Bretange, heerlijk ), jenever (liefst appel), Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nu lekker bezig met een bornem triple |
|
quote: alechte ervaring met zeer sportieve moslims nee hoor, gewoon vies. ik wordt er misselijk van . en ik vind andere dranken lekkerder dus dan hoeft het voor mij niet. |
|
Drank rules, punt! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
quote: je kon het niet beter vermelden Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Drank is goed, alleen dronken worden bevalt me niet zo... maar ik ken gelukkig m'n grenzen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hm, ik ben veel minder gaan drinken (op Wacken na dan...). Ik merk dat ik af en toe verlang om een lekker biertje uit de koelkast te pakken en open te trekken maar verder bevalt het me prima. Minder slaap nodig enzo, helderder 's avonds, etc. |
|
...is sneller op dan je lief is. |
|
dan bestellen we er toch nog ene Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ik doe niet aan al dat wiskey, wodka en wijn spul...gewoon bier...en zoveel verschillende soorten heb ik nog niet mogen proeven in mijn korte leventje helaas...maar hertog jan was tot nu toe het beste!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
kaartje blazen met pure bacardi brand fijn voor j keel |
|
likeurtje met 40% doen het ook wel aardig fikken in je keel en maag |
|
jah wat heb je eraan om zo'n sterke zooi te drinken? er zit helemaal geen smaak aan...en het brand alleen maar..en je wordt er veel te snel zat van...rotzooi... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Stroh! |
|
quote:Onzin natuurlijk, anders zouden niet zoveel mensen het lekker vinden. Vooral whisk(e)y kan me echt bekoren. Kijk, je kan toch ook niet in één keer naar black metal luisteren, vanuit het niets? Zo kan je ook niet in één keer zomaar aan whisk(e)y beginnen. Het beste is eigenlijk om het samen met een kenner te doen die je er wat over uitlegt. En natuurlijk met een glas water ernaast om er tussendoor te drinken, zodat je de boel beter proeft. |
|
DRANK .......is eerder op dan lief is. [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 08-08-2002 17:39] |
|
quote: Triple Dan you fukking moron! |
|
tja........toch is en blijft het zo hahahah |
|
quote: |
|
precis ===>>>>> proost |
|
wiskey apart en bier apart |
|
quote: aah nee niet weer ben nog herstelende |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |