|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan je even aangeven wie die josti is .. volgens mij zijn er ondertussen alweer een aantal pagina's voorbij |
|
Ik denk dat hij spuitpoep bedoeld. F*ck hippies |
|
dat is niet erg metal. kun je eens aangeven over welke replieken je het hebt? :p |
|
quote:Kijk maar in dat topic dat Chellie aangeeft; pas na het aangeven van een klacht over deze josti is de josti in kwestie enigszins normaal gaan reageren in dit topic. Kijk maar naar de tijden van de entries en het niveau van zijn replies; dat geeft toch aardig te denken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
waarom heeft je moeder een verlenging op zn ban gekregen? nu 2 weken later is die 14 dagen nog steeds 12 dagen... en waarom is chelman voor eenzelfde vergrijp maar dan op grotere schaal nu weer geunbanned en je moeder niet? [Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 07-06-2004 18:21] |
|
quote: en waarom is mijn vriend orpx nu al meer dan een maand geschorst terwijl hij niks gedaan heeft? |
|
quote: ORPX?? is hij een van die menschen die op 21 april zo fijn de boel kwam verneuken? (de muur ) dan weet hij zelf wel waarom hij gebanned is Bruce Banner |
|
quote: de muur, zal eens vragen nee, hij weet niks van een muur. hij was over politiek bezig met een chellie , chelman waarschijnlijk |
|
Even een vraag uit nieuwsgierigheid: Waarom is Harm gebanned? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Kom op... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
blijkbaar werd hij scheef bekeken wegens linkse argumenten of zo, terwijl hij gewoon wou discusieren. |
|
quote:He man, ik heb een leven, ik kijk hier niet meer elke dag Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: |
|
quote:Zijn laatste nickname was "Helmetiseenkankerlul". Chelmanicus heeft er nog wel een leuk ssje van. F*ck hippies |
|
quote: Kom op... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Aah, vandaar. quote:serieus dude! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die helmet , is dat een superkankerlul of was dat om te lachen. als die naam van de naargenoemde groep verwijst treed ik deze bij |
|
quote: dat zijn jouw zaken niet Bruce Banner |
|
quote: helmet heerscht ontzettend hard! Ik heb al wel "een enkele keer" gemerkt dat je als mod altijd de lul bent in andermans optiek Bruce Banner |
|
quote:Just...ignore... Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Ontopic! Ik ben voor minder offtopic al gebanned. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: waarom is die chel geen mod? |
|
quote: dat zijn mijn zaken wel. stiekem wordt een ban verlengt zonder opgaaf van reden en ik wil weten waarom. hoef ik namelijk niet zoals chelman een tijd onder een schaduw account te leven [Dit bericht is gewijzigd door gelrenaer op 07-06-2004 19:01] |
|
quote: zal wel vriendjespolitiek zijn, nuja, ZM'ers kennen elkaar soms naast internet. waarom komt er geen soort van overzicht met de bans en de reden erbij? metallers zijn tot rechtuit en eerlijk? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |