|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Pech, dan hadden 'jullie' maar niet offtopic moeten gaan in de vorige poging. Einde discussie. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
*Neemt een slak* *Pakt een pot zout* *Strooit wat zout op de slak* Volgende onderwerp graag! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Waarom is het The Prodigy topic dichtgegooid? Zelden een topic gezien waar men zo on-topic is/was. |
|
@filo, Lain heeft een keer wel naar Chelman geluisterd: quote: maar inderdaad erg jammer, dat het the Prodigy topic dicht is, in het begin zaten wat mensen het te verzieken (jenje vbv ), maar daarna liep het wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeggen dat het kutmuziek is, is een mening die wel ter zake doet ... |
|
quote:je hebt gelijk, ik zal het verward hebben met een ander topic waarin je "OVERRATED --> slotje" zei ipv alleen "OVERRATED" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:En wat zou het verschil zijn? Ga nu niet zeggen dat men niet afwijzend mag reageren op een band .... |
|
Tuurlijk mag je afwijzend reageren, alleen vind ik het niet nodig om dan ook te zeggen dat het topic dicht moet. Al is het wel leuk om te zien hoe mensen dan over de zeik kunnen gaan, zeker als ik het zelf ook niks vind [/hyopcriet] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan is het meer een klacht aan de mensen die zo'n beperkte belevingswereld hebben dat ze niet kunnen accepteren dat iemand niet dezelfde muziek als zijzelf waarderen |
|
quote: Dat is toch het uitganspunt van het modbeleid t.a.v. niet-metalbands? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik laat me daar na verzoek niet meer over uit |
|
Oe, straks denken mensen nog dat ik je stroman ben... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik zou toch zweren dat er een biosphere topic was, maar vinden ho maar... iemand die het weet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat was er ook ja, maar ik kan m ook niet meer vinden Kankerlul |
|
quote:Ik kan zo snel in de database ook niets vinden. Maak maar een nieuwe aan zou ik zeggen, dan kun je in ieder geval vooruit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
homo's hehe wel een ipban geven maar geen gewone ban? ik snap de logica niet helemaal... wat moet ik dan op school doen? |
|
Hehe, burn for me.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: vanaf nu iets anders dan ZM. lijkt me Bruce Banner |
|
quote: hehe, gemeen hoor, school zal wel weinig helpen, maar misschien dat ie van ZM nog wat op zou steken... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind Zelthor's onderschrift wel een beetje naar smaad ruiken! |
|
Komen jullie er zelf uit? Zelthor, praat met Jenje Bruce Banner |
|
Ik eis genoegdoening! |
|
OK, Lain quote: Maar dat heb je echt gezegd, geen smaad, de pure waarheid! Ik zweer het je! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ZM soep ten top Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |