|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: een wat? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 15-10-2004 12:08] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: zie vorige pagina Bruce Banner |
|
gelijk had ie wel |
|
quote: een waarinstond. Weet je niet wat een waarinstond is? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Toen hij schreef: 'Jenje knuffelt pluizige konijntjes.' ? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Of jullie geven die gast z'n zin en lullen het hele klachtentopic vol met deze bullshit... Met andere woorden: ON TOPIC! Laat die kerel lekker in z'n eigen sop gaarkoken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Verwachten dat jullie er wat aan doen is zeker teveel gevraagd ... |
|
quote: Nou. Ik denk dat ZM weinig kan doen aan het mailgedrag van Heer Faustus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wat wil je er aan doen? als hij de zm adressen niet meer kan mailen, gaat hij wel door met het bestoken van je normale mailadres. die jongen is niet in orde! Bruce Banner |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 15-10-2004 12:13] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Nha zijn werkplek is bekend, kun je vast wel contact mee opnemen ... je kunt hem als moderators eens mailen .. |
|
Faust has done it again, hij loopt zich nu voor te doen als ghoul. Alleen is het gewoon iets te doorzichtig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-06-2007 17:04] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hihi. Ik kreeg onlangs weer mail van meneer Orlando, zogezegd van het adres van Paul Hildebrand... Misschien had ik het voor waar aangenomen, ware het niet dat de naam verkeerd gespeld was [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 15-10-2004 21:02] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
En allemaal lekker hier jullie mailtjes/klachten neerdonderen, geloof me hij smult hiervan. Hij kan dit immers gewoon lezen. Gewoon negeren dus. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Bij mij maakte hij het nog een beetje moeilijk door de naam goed te schrijven. Echter kan het rebecca niet zijn want bij de hema kan je niet internetten op je werk en ze heeft een ander mailadres en als het goed is zou zij mij niet op mijn zm adres mailen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Bij deze een ernstige aanklacht tegen Lain. Hij heeft mijn "frikandellen" veranderd in "frikadellen". Zelfs Mora (de Heerscher der Frikandellen, in bepaalde kringen ook wel bekend als God) en de Dikke van Dale geven aan dat mijn spelling correct was. Schaam je Lain, dit had ik niet van jou verwacht. Ik ben diep teleurgesteld en hoop dat dit misverstand snel uit de wereld kan worden geholpen. Wimps and posers leave the hall! |
|
quote: Titel aangepast B6R6A6M Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je heerscht! |
|
Frikadel en frikandel zijn beiden correct. Analoog aan de boekdrukkunst is de snack op twee plaatsen onafhankelijk van elkaar uitgevonden, op de ene plek mét en op de andere plek zonder n. Er zouden dus eigenlijk twee topics moeten komen, eentje met en eentje zonder n. Alle posts zouden dan in beide topics moeten verschijnen. Kan dit? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ... en dat is dan het eerste wat ik 's ochtends lees http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Bram je bent een dikke lul Bruce Banner |
|
quote: Nou, nou. Dit is ook niet netjes... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |