|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Is er ergens een lijstje beschikbaar met wie=wie, zeg maar alle meerdere persoonlijkheden van iedereen met bijbehorende nicks?? |
|
quote: dachutnie...dan blijkt namelijk dat er maar 3 mensen op dit forum zitten Hatsjikidee! |
|
quote:RTFSarcasm (zo ...) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Een gat in de markt, me dunkt! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Goed punt. Chelman, is dit geen mooie kleinschalige proef? Alle ZMers uitrusten met een RFID chip en concertbezoeken koppelen aan de mening die ze hier verkondigen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: MPS? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ach.. ik post zelf sinds 2001, en nog altijd onder dezelfde nickname (al is er wel ooit een kleine mutatie geweest) maar erger me er vaak aan als ik er, uiteraard weer maanden nadat het algemeen bekend is, achter kom dat iemand voorheen ook altijd al poste, maar onder een andere nick... |
|
quote: nee ik heb het niet over jou, maar de rest die meerdere accounts hebben. Al hun persoontjes moeten ook per se een account On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Precies.. en om het voor de omstanders een beetje overzichtelijk te houden zou een lijstje geen kwaad kunnen... |
|
quote: Aha. Oud Vuil. |
|
quote: Nou als ze het nou gewoon allemaal laten bij 1 accound is het prima Edit: jezus wat klink ik als een mod [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 29-07-2004 23:25] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mwoah, je tiept wat ik denk. Oud Vuil. |
|
quote: Je bent toch ook een mod?? Ik daarentegen niet, dus ik hou maar weer eens op met zeiken .. Een account zou inderdaad beter zijn,, maarja , sommige mensen weten zichzelf zo te verneuken op een forum dat ze niet anders kunnen dan met een ander account terugkomen lijkt me... beetje zwaktebod hè.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-07-2004 23:26] |
|
quote:Ben je daar niet juist voor? Zou wel leuk voor Helmet zijn als andere mods ook eens de hete kolen uit het vuur zouden halen ... |
|
quote: tap tap On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waarom worden die meerdere accounts dan niet gewoon gebanned. Als blijkbaar een mod me moet vertellen, wie heer krieg/faust/monsigneur meur is. Oud Vuil. |
|
quote: precies, ban Jenje I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: aha indeed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Precies. Oud Vuil. |
|
Inderdaad joah *waar gaat het over* |
|
quote: Niet vragen, gewoon reageren, anders dwaal je nog af en wordt het offtopic |
|
oja! ik ben het er helemaal mee eens! |
|
quote: dat we ons verbaasden dat chelliebellie faust en heer krieg en andere homeaux is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |