![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Panda was wel altijd goed voor te lachen ![]() ![]() |
|
Zonder Panda is ZM nooit meer het zelfde geeest. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Spritus is Panda? ![]() Dan vraag ik me af waarom hij laatst een nummer van Burzum van mij wilde hebben. Hij heeft toch alle cd's en 30 shirts? ![]() Edit: In het Nargaroth topic beweerde hij dat hij mij nooit gesproken heeft. Ik heb Panda toch echt wel een keer gesproken in de Goudvishal. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2004 13:20] ![]() |
|
quote: Mischien loog hij... ![]() |
|
quote: Dat zal dan wel. ![]() |
|
quote: Ach, vroeger was ik nog jong, en ik klote een beetje aan op zm. Maar ze hebben niet door dat kinderen volwassen worden ![]() ![]() |
|
Het is niet zo dat we niet meer van je houden..... ![]() *hint* Misschien helpt emailen meer dan een forum post. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Nee, ik had al het onderste gemailed: " > Ik snap jullie ook wel, > > Ik heb mij op mijn 16e behoorlijk 'misdragen' op de digitale snelweg. > > Maar kijk nou zelf bijvoorbeeld naar een heerkrieg, hij zit slechts op zm om > een jullie te nassen, iedereen ergert zichzelf helemaal kapot aan hem en > zijn meest nutteloze topics ooit en hij geeft totaal geen informatie als het > op meta aankomt. En zulke figuren krijgen misschien een ban van een week of > drie?" Met als reactie: hoi, Van Dale me·ta-1 handelend over het in het grondwoord genoemde Zoveel offtopic is hij nou ook weer niet. -- Een beetje jammer die reply. ![]() |
|
Je moet ook geen anderen erbij betrekken. Overtuig ze dat je je best kun gedragen op het forum. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Heer Krieg heeft perm ban hoor .. ![]() |
|
Ach, het maakt mij eigelijk geen ene worst uit dat ik ben gebanned. Ander onderwerp :p ![]() |
|
quote: Je bent toch weer hier ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Daarom [Dit bericht is gewijzigd door hij op 31-08-2004 15:47] ![]() |
|
als spiritist was je toch best lief? iig niet minder lief dan, o, laten we zeggen: jenje ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hij mag van mij best terug komen ![]() Vind ook wel dat dat kan, hij lijkt idd stukken 'volwassener'. Maar ja, is niet aan mij ... Maar als je ziet dat menig geband user gewoon terug komt .... ![]() |
|
quote: tsja, misschien was er iets persoonlijks gezegd/gebeurd wat het onverkropbaar maakt. maar dan nog, vind ik het ZM-antwoord op zijn email ook niet echt stijlvol, daar mag iemand best serieus antwoord op krijgen, zeker als diegene duidelijk maakt ook normaal te kunnen doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Tja, daar ga ik liever nie top in (krijg je dat ex-mod argument weer).. Maar toch: heb al vaker naar mods gemaild (over frontpage gedrag) maar daar heb ik zelf nog nooit antwoord op gekregen en pas na aandringen via msn/icq gebeurde er wat .. Dus dat e-mail adres had beter doofpot@zm.com kunnen zijn ![]() |
|
quote: lol ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hehe, had wel zo'n vermoeden, mag van mij best terugkomen, stukken beter als Krieg! ![]() |
|
Ik vond Heer Krieg eigenlijk wel vermakelijk ![]() ![]() |
|
quote:Ik wil Bonobo terug ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
lol, betere oplossing: Lord Gore eruit, Krieg en Panda terug ![]() ![]() ![]() |
|
Accipiter Nog nooit zo'n macho gezine Camspke doet zijn best maar valt int niets tegen accipiter ![]() |
|
quote: Ja, die was wel tof ![]() quote: Laat mij hierbuiten, del. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |