|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Panda was wel altijd goed voor te lachen |
|
Zonder Panda is ZM nooit meer het zelfde geeest. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Spritus is Panda? Dan vraag ik me af waarom hij laatst een nummer van Burzum van mij wilde hebben. Hij heeft toch alle cd's en 30 shirts? Edit: In het Nargaroth topic beweerde hij dat hij mij nooit gesproken heeft. Ik heb Panda toch echt wel een keer gesproken in de Goudvishal. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2004 13:20] |
|
quote: Mischien loog hij... |
|
quote: Dat zal dan wel. |
|
quote: Ach, vroeger was ik nog jong, en ik klote een beetje aan op zm. Maar ze hebben niet door dat kinderen volwassen worden |
|
Het is niet zo dat we niet meer van je houden..... *hint* Misschien helpt emailen meer dan een forum post. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee, ik had al het onderste gemailed: " > Ik snap jullie ook wel, > > Ik heb mij op mijn 16e behoorlijk 'misdragen' op de digitale snelweg. > > Maar kijk nou zelf bijvoorbeeld naar een heerkrieg, hij zit slechts op zm om > een jullie te nassen, iedereen ergert zichzelf helemaal kapot aan hem en > zijn meest nutteloze topics ooit en hij geeft totaal geen informatie als het > op meta aankomt. En zulke figuren krijgen misschien een ban van een week of > drie?" Met als reactie: hoi, Van Dale me·ta-1 handelend over het in het grondwoord genoemde Zoveel offtopic is hij nou ook weer niet. -- Een beetje jammer die reply. |
|
Je moet ook geen anderen erbij betrekken. Overtuig ze dat je je best kun gedragen op het forum. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heer Krieg heeft perm ban hoor .. |
|
Ach, het maakt mij eigelijk geen ene worst uit dat ik ben gebanned. Ander onderwerp :p |
|
quote: Je bent toch weer hier spelfout weggehaald... |
|
quote: Daarom [Dit bericht is gewijzigd door hij op 31-08-2004 15:47] |
|
als spiritist was je toch best lief? iig niet minder lief dan, o, laten we zeggen: jenje Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij mag van mij best terug komen Vind ook wel dat dat kan, hij lijkt idd stukken 'volwassener'. Maar ja, is niet aan mij ... Maar als je ziet dat menig geband user gewoon terug komt .... |
|
quote: tsja, misschien was er iets persoonlijks gezegd/gebeurd wat het onverkropbaar maakt. maar dan nog, vind ik het ZM-antwoord op zijn email ook niet echt stijlvol, daar mag iemand best serieus antwoord op krijgen, zeker als diegene duidelijk maakt ook normaal te kunnen doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Tja, daar ga ik liever nie top in (krijg je dat ex-mod argument weer).. Maar toch: heb al vaker naar mods gemaild (over frontpage gedrag) maar daar heb ik zelf nog nooit antwoord op gekregen en pas na aandringen via msn/icq gebeurde er wat .. Dus dat e-mail adres had beter doofpot@zm.com kunnen zijn |
|
quote: lol Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, had wel zo'n vermoeden, mag van mij best terugkomen, stukken beter als Krieg! |
|
Ik vond Heer Krieg eigenlijk wel vermakelijk |
|
quote:Ik wil Bonobo terug Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
lol, betere oplossing: Lord Gore eruit, Krieg en Panda terug |
|
Accipiter Nog nooit zo'n macho gezine Camspke doet zijn best maar valt int niets tegen accipiter |
|
quote: Ja, die was wel tof quote: Laat mij hierbuiten, del. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |