|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 14-08-2004 16:28] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: het is gewoon een vreemde en matige zoekmachine.... |
|
De invasie van nieuwe infantielen zet zich stug voort (enkele uitzonderingen daargelaten) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
welke invasie? we need names I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:En gisteren liep je nog te roepen op zijn, en Jenje's, aandacht... Kom niet zeuren als Lains gebabbel inderdaad op 'n ban uitkomt hè. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Gister was ik lichtelijk aangeschoten, en Chelman moet eens kappen met z'n gezeik op mij. En Jenje...ja ach, die gast heerst nou eenmaal. Kan ie ook niet aan doen. |
|
|
|
quote: Tering, is het soms het inteelt-zoontje van Faust ofzo? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1455160&page=5 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Als jij je bek gewoon houd was er niks aan de hand geweest. |
|
quote: |
|
quote: Nee. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Mag spelfout in topictitel "Buitelandse rock" verbeterd worden? Zenial |
|
quote:Mwah. past wel bij buitenlandse Rock Omg al 2 jaar niemand die er over zeurt [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 16-08-2004 22:06] |
|
OF Elfensteen OF Pink Floyd kan gebanned worden. Meerdere usernames zijn immer sniet toegestaan ... mods? |
|
PF is al gebanned ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gelukkig, word beetje moe van dat gaye geswitch tussen usernames |
|
klacht: Waarom is de IP van mn telefoon gebanned? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Eh.... geen idee? Mail het adres in kwestie even naar moderators@zwaremetalen.com en we zoeken het voor je uit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
quote: Heb je hem van Claw of Panda gekocht?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chellie, jou bastard! |
|
Iemand heeft 'n account met een naam gelijkaardig aan de mijne, zelfde foto, zelfde subtitel, en hangt nu wat dom te doen in o.a. het Crowbar topic. Ik denk dat dit een klacht is. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik was aan het testen of de grote letter I op een kleine L lijkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |