|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel met typtyfus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heb je meel adres nie meer .... |
|
teringpool (AT) chelman . com KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hij heeft nu ook een paul versie btw |
|
quote: ik ook niet Mogelijk moeten we elkaar maar dreigementen gaan opsturen? |
|
Zucht wat moet ik nou met zo'n gast ... |
|
quote: Om lachen wil wel eens werken Waag eens een dansje! |
|
quote: Mja vanaamd al weer 5 mails ontvangen ... |
|
quote: Hmmmz... dat gaat misschien net wat te ver ja. Begint verdacht veel op een stalker te lijken. Vraag me echt af hoe hij in real life zou zijn. Eigenaardig ventje vrees ik. Tja... wellicht helpt dreigmail terugsturen? Waag eens een dansje! |
|
Heb em gemaild dat ik zijn werk op ga bellen als ik nog meer ontvang ... |
|
Spam detected: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2611&page=4 A narrow view sees better. |
|
Sukkel alert: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=4821 [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-10-2004 23:02] |
|
quote: Onder de 1000 posts heb je nog geen recht van spreken hier manneke Waag eens een dansje! |
|
quote: |
|
quote:Ik krijg ook geen dreigbrieven van die monosynaps! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is dat een niet wat vergezochte actie voor wat mongolische geintjes? Tenminste, nu kom je over als een om alles zeikende bejaarde die zich drukt maakt als hij zich druk kan maken. Negeer die kerel en loop niet te miepen, wijf. Iemand zijn baan op het spel zetten voor kansloos gedrag, dan vraag ik me af wie er nu kansloos is. |
|
quote: Dit stuurde hij naar mij toe: Rebbeca(slettterige Ghoullie) wil zich door iedere zware metalen sukkel laten vingeren. En wie de beste is. Mag Rebbeca lekker neuken. Het is me nauwelijks voor te stellen hoe hoog de stapel frutseltjes van oude bierflesjesetiketten is bij faust thuis. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat kan ik je heel eenvoudig vertellen: dat is diegene die zich onsterfelijk belachelijk maakt door dit soort mailtjes rond te sturen. Als hij zijn baan daarvoor verliest is dat zijn eigen schuld. (en tevens erg geinig ) Bruce Banner |
|
quote: Ik vind dat je internetgeintjes (in hoeverre het grappig is) en je normale leven toch wel enigszins gescheiden moet houden. Laat die gozer zich fijn profileren als een zwakzinnige, zolang hij niemand kwaad doet is er niks aan de hand. Ook al maakt ie misbruik van iemands naam. |
|
Dat is aan de persoon wiens naam door het slijk gehaald wordt om te beslissen of hij al dan niet tot actie overgaat. Bruce Banner |
|
quote: Mja, die heeft blijkbaar al actie ondernomen, maar door dat 'krome lul' in het emailadres te verwerken vind ik dat het niet serieus genomen moet worden. Lijkt me een heel raar kereltje, die Faust. |
|
Gata me ook om de inhoud van de mails (zijn er veel meer dan hier staan) die van een steeds dreigender aard worden, en ik heb er genoeg van, maar meneer houd zich zo te zien nu koest |
|
quote: Ik heb dat al es vaker gezegd;Hij KAN echt wel Nederlands.Die gast spoort echt niet.Die moet es zo op z'n flikker krijgen dat ie heeeel lang door een slangetje moet vreten en in een stoma moet poepen.Zieke lul.Na weet ik hoeveel mailltjes word je echt es strontziek van die lul hoor. spelfout weggehaald... |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1513384&page=1#1513520 Kan een slotje op. Bovendien wil ik ook een keer een mailtje van Faust. Ik voel me buitengesloten. Ik bedoel, zelfs Malekith, Morgil en Varanus krijgen mail, kom op zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |