|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Annex Super-Indo! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1465045 naar heavy metal? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: done Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Geen klacht, meer een vraag: zorgt ZM ook voor pop-ups of betekend dat dat er wat spyware in mijn pc geinfiltreerd is? Ik krijg er zo nu en dan een met een dialer.. |
|
Ik zou je PC maar eens controleren... |
|
quote: Betekend dat JA, NEE, of 'IK WEET HET NIET DUS IK GEEF MAAR ONGEVRAAGD ADVIES' ? |
|
quote: Popups met dialers zijn normaliter altijd spam. En ZM geeft sowieso geen popups... Dus idd maar ff je computer controleren op spyware... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hmm.. Dat dacht ik al.. ik laat de gebruikelijke anti-spam legions maar weer vrij op mijn pc .. |
|
Soms als ik iets probeer te quoten krijg ik eerst een pagina met een 'special offer' te zien. Totdat de pagina geladen is. Heb t alleen bij ZM. Ik zal wel weer de enige zijn en het zal wel aan onze pc liggen neem ik aan? Subtiel kamerolifantje |
|
Ja, maar verder ben je best lief respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
waar is Toffe Games part 3 gebleven? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-08-2004 13:20] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote:Hmm, die was gedumpt. Ik heb 'm nog maar ff terug gezet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: waarom is/was die gedumpt dan? lijkt me vrij onlogisch als het wegens ruimtegebrek is, aangezien part 1 en part 2 er nog wél zijn edit: bedankt trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-08-2004 13:22] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou, ik ben niet de enige die offtopic gaat Klacht: modereer de rest dan ook Waar komt dat Superindo-shirt vandaan? Ik wil weten waar het verkocht wordt. Klacht: dat ik niet mag vragen waar het verkocht wordt "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Ben ik nou de enige die jeuk krijgt van een topictitel als "Wat zijn jullie beste schrijvers?" Dat de topicstarter geen beste schrijver is is wel duidelijk, maar moet dat zo benadrukt worden? Zenial |
|
quote: Daar heb ik me ook meerdere malen aan geergerd ja.. niet echt een literair hoogstandje |
|
quote: Die titel is idd een bron van irritatie. |
|
Ik heb de titel een beetje aangepast. |
|
Met een kommaatje erbij klopt ie nu zelfs! "Wie zijn jullie, beste schrijvers?" Zenial |
|
LOL |
|
quote:Ach ik erger me er iig niet aan |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1371&page=1#1472094 kan hier misschien een algemeen "Rammstein" topic van gemaakt worden, vond het een beetje loos om een nieuwe te maken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |