|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is er met hem gebeurt Waneer is de begrafenis Komt er ook een kofie tafel [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 13-08-2004 22:28] .. |
|
quote: Sterf jij met je mislukte faust imitatie. |
|
quote: Neuj ik moet nog enne lord gore betalen .. |
|
und schnell !!! |
|
ON FUCKIN' TOPIC NU!!!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik doe mijn best .. |
|
quote: |
|
quote: .. |
|
quote: Mijn dank is uitermate groot, ik ergerde me mateloos aan zijn loze posts die ik iedere keer weer tegenkwam in ieder topic dat ik doorlas. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: En ik. |
|
quote: Ik denk dat meer als de helft van zm het met je eens is |
|
Bij deze is mijn dank dus onze dank. Overigens, nu ik toch bezig ben. Kan hier een slotteke op? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=375 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: nekro daar ben je dus http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Ha filth !! fijn he ?? |
|
quote: thanks On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zillah..... |
|
als er al een bestaat, wijs em aan die link doet het echt niet naar behoren [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-08-2004 1:24] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: idd http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Een mod kan een gesloten topic wel lezen, maar normale user niet. Nu heeft ze ook nog eens het oude nieuwe users topic gesloten. Duidelijk geval van noob-mod. F*ck hippies |
|
Ik heb een klacht. Jenje, Morgil en Malekith kregen allen een dreigmail van vriend Faust en ik niet. Ik voel me tekort gedaan; het is zéér vernederend als je zó je best doet iemand van het forum te feuten en je ziet dat dan slechts gedeeltelijk beloond. Als iemand dit leest, en medelijden heeft en tijd, zou die mij een dreigmail kunnen sturen? Doe maar iets met trefwoorden als "skinheads", "nazi's", "opzoeken" en lekker veel tikfouten. Dank! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom verwijst Zillah naar een topic welke gesloten is als ze andere topics sluit? |
|
quote:Waarschijnlijk is dat topic wél geopend voor mods, in het mod-gedeelte en was ze zich daar niet van bewust. Zelfde idee als een onzin-topic; dat is gesloten voor N00bs met minder dan 50 posts. En nu mailen jij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Vanaf ik tijd heb help ik je uit de brand, met alle plezier ...En nadat ik eerst nog mail van jou ontvangen heb. Schrijffouten doe ik echter niet aan "Obras son amores y no buenas razones" |
|
iets minder slowchatten aub. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |