|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
magik jullie vriend'lijk verzoeken om hier enkel klachten te posten? Ik dank jullie uit de grond van mijn hart Bruce Banner |
|
Lain trap godverdomme nu het godverdomme topic weer open! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ken 'ie nie! |
|
nieuwe is er al. Excuses Bruce Banner |
|
Dude. Het is nutteloos om tips aan Lain te geven. Ik heb het een paar maanden terug ook geprobeerd, het mocht niet baten. Nu doe ik het met wat minder subtiele botte posts, het mag ook niet baten. Hopeloos vrees ik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: om met de woorden van Dwaallicht te spreken: --> OVENS Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: kusje aan Chelman de Allesweter Bruce Banner |
|
Graag persoonlijke dingen eventueel in het lultopic uitvechten, niet hier. Dit is alleen voor serieuze klachten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dit soort opmerkingen van een mod zijn echt zwaar laag .. en dat is een klacht. |
|
quote: de opmerkingen van Chelman zijn ook neit altijd even snoezig, beste Jan. en dat is ook een klacht. daar wordt echter niets aan gedaan, maar zodra een scapego..ehh mod zoiets zegt is het laag, en kan het ineens niet? Bruce Banner |
|
quote:Inderdaad. |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 04-09-2004 0:20] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Mwah, dit was vrij beschaafd. Iets wat je niet kan zeggen van de meeste dingen die richting een zekere mod vliegen. Alsof een mod niets terug mag zeggen, tis hier geen kinderspeelzaal. Klacht: er zitten hier teveel mensen met een dubbele moraal Life doesn't get much better than this! |
|
Kan niemand die flappie duidelijk maken dat het omhoog schoppen van alle anathema topics niet de bedoeling is ... |
|
quote: Makkelijk toch? kan direkt alles op 1 na worden gesloten.. Tenminste als de modjes wakker zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 07-09-2004 20:02] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik wil graag klagen over het feit dat er zoveel mensen over Lain klagen, doe eens lief? |
|
Zit ie aan je pik nu? |
|
Op moment zit hij in mijn kont, hoezo? |
|
Neu, niets speciaals .. just checking |
|
Oke. |
|
quote: Schop aangezien schaep weer dom te lullen zat kan het zijn dat de mods dit niet gezien hebben |
|
Doe eens een zoek op 'Anathema' in de topic titel, dan komen er 18 topics bovendrijven, waarvan er op het moment maar liefst 7 aktieve. Kan hier niet iets aan gedaan worden? |
|
quote: Een probleem is ook dat 6 van die 7 actieve topics allemaal vandaag omhoog zijn geschopt door een persoon, blijkbaar heeft hij aan 1 topic niet genoeg. De anderen wel... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
momentje Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |