|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nja, zie mijn post, ik heb hem ge-edit.. Kreeg opeens door dat dit vanuit IJskwien's persoonlijke motieven werd gedaan, hehe.. En ja, je hebt gelijk, zoiets kan je niet controleren en ach, misschien moet dat idd wel niet. Mensen moeten ook leren relativeren dat ze niet overal vredelievende hippies tegenkomen en ze ook wel 's wat tegengas/commentaar/kritiek over zich heen kunnen krijgen.. Mij boeit het dan ook niet, 'k heb godzijdank een leven.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Persoonlijke motieven...???Niet alleen de mijne!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ja maar.. WAT BOEIT het jou wanneer jouw foto in 't Oh My Goth topic wordt geplaatst?? Ook al komt mijn foto daar 35 maal daags langs, ik kan er niet wakker om liggen hoor! Ik ben zelfs al 's goth genoemd ( ), terwijl ik er verre van uitzie en naar thrash/death luister.. Wat boeit het je wat er hier gebeurt en wat mensen hier van je vinden? Ze kennen je niet eens.. Het zegt misschien iets over je zelfvertrouwen? (Niet lullig bedoeld). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee, ook die van je net zo belachelijke vriendinnetjes. Luister eens, dit hele forum heeft als doel het afzeiken van J.O.U. Donder je dan nu op? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hey vecht dit maar via msn of iets dergelijks uit! het is nu wel duidelijk! We zijn geen kinderoppas! Zwaar geflame wordt niet geaccepteerd, en aangepakt. trek je niet teveel van het overige gezeur aan, het is maar een forum Bruce Banner |
|
quote: Goh,wat ben ik belangrijk [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-06-2004 1:01] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ALRIGHT! dit onderwerp is wel genoeg besproken! volgende reacties hierop worden gemodereerd Bruce Banner |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 09-06-2004 1:03] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 09-06-2004 9:07] |
|
[klachteloos] maar 'k vond wel un beetje lullig [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 09-06-2004 16:33] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1395931 kan een slotje op. ..."Hate can only create more hate"... |
|
[wannebe-mod]En hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1394254 ook[/wannabe-mod] ..."Hate can only create more hate"... |
|
beide gedaan. dank je Immo Bruce Banner |
|
Waarom mag er geen topic zijn over de band Cardinal |
|
quote: uhm oeps...... verkeerd gekeken. ik open er gelijk weer 1 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 13-06-2004 3:21] |
|
quote: En nog steeds.. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-06-2004 3:24] Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik neem aan dat Jaap hier als HK post... ik heb het al gezegd: ik weet hier niets vanaf. Weet ook niet wie de ban verlengd heeft, maar daar zullen wel redenen voor zijn geweest. Zal het nog eens in de groep gooien. Bruce Banner |
|
't zelfde was met filosofem toch? Ik vind het allemaal een beetje vreemd, hoewel ik over het algemeen de mods op zm rechtvaardig vind handelen. Is dit natuurlijk erg vervelend voor de members in kwestie. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Dat geeft wel aan dat je helemaal niet oplet, en dat er niet rechtvaardig gehandeld worden bewijzen ze nu, fijn he. |
|
quote: als jij je nou eens met je eigen zaken ging bemoeien, in plaats van je neus in zaken te steken waar je geen enkele sodemieter mee te maken hebt Bruce Banner |
|
quote: Moet jij nodig zeggen ja... Zenial |
|
quote: ja wat nou? ik werd er een tijdje terug toch op aangesproken?! zoek maar op! Bruce Banner |
|
Uhh, nee, dat was ik zelf gewoon. In dit tempo duurt het eeuwen voordat we weer kunnen slowchatten hier [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 15-06-2004 1:13] Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |