|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan zie ik nog steeds niet waarom er niet een deel van het "Wat eet je nu?" mag openblijven en vd rest wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
moet ik hier op gaan happen? |
|
quote:Als't ff kan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"waar hap jij nu in/op?" topic mag wel? |
|
Zou er geen slotje op 'was hitler een homo' kunnen? Zo kan iedereen oneindig veel topics openen, 'was napoleon een homo?, was stalin een homo?' etc. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Ik weet een betere: Spiritist IS een homo .. |
|
Start hem zou ik zeggen! You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Nee, ik hou me graag aan de regels. |
|
Grapjas, daarom ben je nu zeker ook off-topic. ON-the-topique F*ck hippies |
|
quote: Dude, het werkt hier gewoon met vraag en aanbod, net als in de rest van de wereld. Kennelijk is er genoeg interesse in een dergelijk topic, aangezien er al een kleine 200 posts gedaan .. Bovendien is het topic gestart naar aanleiding van een serieus nieuwsbericht. |
|
Zal wel weer geen zinnige reactie op komen: Waarom kan Faust ongestoord elke dag het forum verzieken? Kan een mod mij daar nou eens een simpel en duidelijk antwoord opgeven. |
|
quote: Daar hebben we het vorige week over gehad Jenje, we wachten nu alleen op een reactie van enkele moderators die tot op heden niet bereikbaar waren. Ik heb hem 1 dag gebanned, maar het zal ongetwijfeld een permanentje ban worden. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 13-08-2004 18:55] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Wel raar aangezien anderen voor veel lichtere dingen zonder overleg langer gebanned zijn .... |
|
quote: Zoals ik bijvoorbeeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Juist .. misschien een wat soepeler beleid nu ineens |
|
quote:En ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En ik. |
|
quote:Het valt totaal niet op wie jij bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Permanente bans zijn stom. Laat Faust eens een maand bezinnen, misschien kan hij zich daarna weer een beetje gedragen. En breng Claw en Doomy terug In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Zeg stomweg al de bans op. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Een oude hond leer je geen nieuwe truukjes meer. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ah, een ban... en nu volgen er natuurlijk weer drie pagina's met ge-emmer over het bannen, het modbeleid en hoe gay Helmet wel niet is Move along, nothing to see here! Ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
He's gone. En meteen een dreigmail ontvangen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |