|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dit zo prachtig (Laat het bannen maar zitten, ik weet dit wachtwoord al niet meer.) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
...................................kut Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Claw for Global-Moderator! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nog even en je hebt meer bans dan panda |
|
Panda daarintegen mag van mij wel terug komen. Oud Vuil. |
|
quote: Vind ik ook. Als Spiritist had niemand last van hem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat dacht ik ook. Waarom hij dan ook gebanned is, alleen omdat hij herkent is in het fototopic? Oud Vuil. |
|
Dat denk ik wel, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: idd, en veldsla ook. |
|
quote:accipiter bedoel je? Wat een wangestalte van een mens is dat ...beetje teveel door papa mishandeld als jij zijn wereldbeeld hoort |
|
/bonobo? Ach, wat grof in de mond, maar daar had ik ook geen problemen mee. Oud Vuil. |
|
quote:Bonobo heerste den pannen van het dak. Kijk bijvoorbeeld in het anti-slowchat topic. Een man met een visie [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 12-09-2004 10:28] F*ck hippies |
|
quote: idd! zoals Jenje en ik een paar pagina's terug ook al opperden, maar ja... daar werd niet op geantwoord... overigens vind ik dat Claw best terug mag, begreep sowieso niet waarom hij nou zo nodig weg moest (kan ook zijn dat ik de bewuste druppel gemist heb) klacht: er lijken willekeurige redenen waarom de ene persoon met een andere nick wél mag blijven posten en de andere niét, terwijl ze zich beiden misdragen... Lichtend voorbeeld in deze is de tegenstelling Panda-Spiritist / Heer Krieg-Faust. De laatste, ook na zich NOGMAALS zo te gaan gedragen als met de eerdere nick(s), werd lange tijd getolereerd, al werd ook hij uiteindelijk wéér geband. Dit terwijl de eerste zich perfect gedroeg, en pas geband werd omdat iemand hem door een foto moest herkennen (een FOTO nota bene, niet postgedrag). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben hier nieuw, maar volgens mij is Claw wel een relaxede gast. |
|
Waarom is cla\/\/ gebanned? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-09-2004 13:39] |
|
quote:Tsja sommige mensen hebben kansen gekregen en die vervolgens misbruikt en dus verbruidt. Een tweede, derde, vierde kans zit er bij mij niet meer in. We kunnen gvd wel bezig blijven met iederen het hand boven het hoofd houden. Het houdt gewoon een keer op. En vanaf dan is een ban gewoon een ban. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 13-09-2004 13:46] |
|
quote: Dat snap ik helemaal. Maar spiritist gedroeg zich perfect en zonder die foto had niemand geweten wie het was! Terwijl iemand als faust zowel wéér super irritant deed, als dat bekend was wie het was en dat het dan nog een hele tijd duurde voor hij opnieuw geband werd. Ik snap dat onderscheid niet, dat is mijn probleem in deze Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat was waarschijnlijk geen relaxe gast. |
|
quote:Dat je dat wéét zeg! De meeste mensen spreken niet over dingen waar ze geen reet vanaf weten, jij vast ook niet, anders zou je toch mooi voor lul staan als blijkt dat je opmerking hier he-le-maal loos is en kant noch wal raakt! Met welke mod heb je dat besproken trouwens, of ben je echt een sukkel die het niet weet en zomaar wat roept? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dus, wanneer krijg jij een ban? |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind dat Spiritist ten onrechte gebanned is. Niemand had last van 'm. En kleine jongetjes worden ook groot |
|
quote: Panda had al tig bans aan zn broek. Faust daarentegen heeft na zijn ban een smeekmailtje naar paul gestuurd of ie nog een kans mocht krijgen. Die kans kreeg ie en heeft ie aardig goed verneukt... Zenial |
|
quote:hmm. kracht van het door chaotisch redeneren mensen overrompelen. heerschende tsja, blijft lastige zaak, dat mensen bannen en geband houden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |