|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee dus |
|
Die twee lijken echt geen meter op elkaar hier man |
|
quote: Wel bij het aanmelden maar niet op de GUI KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:He wat |
|
Iemand heeft MaIlekith en CheIman gebanned. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die laatste mocht van mij (like you didn't know ) |
|
Hehe... ...en HeImet zit te lurken... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Goh .. je begint voorspelbaar te worden |
|
quote: Zou b4n niet komen als je zo doorgaat? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Als b4n komt heb ik een legitieme shadownick. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Helmet, volgende keer dat je op mijn verzoek een account van me bant, wijzig het emailadres dan ff ... Kon daardoor niet op de FP posten (wat voor hoofdredactielid best vervelend is ..) |
|
De animaties van de avatars staan stil; hoe kan ik die weer draaiende krijgen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mag ik vragen waarom dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1464973 mag bestaan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Reden staat er volgens mij bij. Als je dat al niet snapt ben je uberhaubt te dom om hier te posten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Mag ik vragen waarom jij er moeite mee hebt? Er zijn toch meer onzintopics? Als je een reden hebt waarom hij niet zou mogen bestaan hoor ik het graag, en anders sluit een andere mod hem wel, als hij niet mag bestaan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:A) het is een onzin topic en B ) er bestaat al zo'n topic. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-08-2004 23:59] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nou ik heb die topic niet gevonden. Wel 1 die gesloten was. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:shreddie heeft het gevonden |
|
quote: ja ik zag het. Heel goed. Topic HELAAS weer gesloten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nu ben ik weer blij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: mooi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben een held! |
|
quote: Dus die S op dat pak staat helemaal niet voor superman maar shredhead? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wat een rare klacht Ok ontopic weer menschen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |